به گزارش سه شنبه ایرنا،  ابراهیم امامی در جلسه شورای اداری نیر با بیان اینکه برنامه‌ها و اقدامات دولت تدبیر و امید باید بنحوی اطلاع‌رسانی شود که مردم از دستاوردهای موثر دولت احساس رضایت کنند، افزود: دفاع از کارنامه و فعالیت‌های صورت گرفته نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در راستای تقویت امید در دستور کار جدی مدیران باشد.

وی با اشاره به اینکه برخی مدیران دچار روزمرگی شده‌اند اضافه کرد: مسئولان باید برنامه داشته باشند و دولت جای مدیران بی انگیزه نیست.

او ادامه داد: امروز مسئولان به جای حل مسائل و مشکلات مردم نبایست دم از یاس و ناامیدی بزنند، ما در قبال چالش‌ها و مشکلات پیش رو طلبکار کسی نیستیم بلکه می‌بایست پاسخگو باشیم.

 امامی با اشاره به این موضوع که دشمن دنبال مایوس کردم مردم است، تشریح کرد: در این شرایط دیگر جایز نیست عده‌ای مسائل و مشکلات موجود را بزرگ‌نمایی کنند بلکه همه می‌بایست با انگیزه بالا و با اتحاد و وحدت کمر همت به حذف مشکلات ببندند.

فرماندار نیر با اشاره به اولویت دولت در شهرستان نیر در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت:  ۹ طرح سرمایه‌گذاری درحوزه صنعت با مبلغ ۸۶۰میلیارد ریال درحال اجراست که با اتمام این طرح‌ها برای ۳۷۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

امامی به اجرای پروژه کشاورزی پایاب سد سرخاب هم اشاره کرد و گفت: این پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال درحال اجراست که اراضی کشاروزی  هشت روستای پایاب این سد از آبیاری مکانیزه بهره‌مند خواهند شد.

نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.

۶۰۱۶/۷۱۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.