به گزارش ایرنا، محمدرضا برادران روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مداخله در درمان، عدم رعایت موارد ایمنی، عدم رعایت بهداشت، فروش مکمل ها، ماساژ درمانی غیر اصولی و نداشتن مجوزهای لازم قانونی برای فعالیت از جمله علل پلمپ باشگاههای ورزشی بوده است.

وی با تقدیر از باشگاه‌هایی که به اصول اخلاقی و ورزشی پایبند هستند، اظهار داشت: فروش و مصرف مکمل‌ها و داروهای غیر مجاز در باشگاههای ورزشی غیر قانونی بوده و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

وی بیان کرد: برخی جوان‌ها به تبلیغات افراد در باشگاه‌های ورزشی اعتماد کرده و اقدام به خرید مصرف این قبیل محصولات قاچاق و فاقد مجوز می‌کنند. 

برادران گفت: امسال در این مدت ۶۶۳ مورد از باشگاه‌های ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل بازدید و بازرسی بعمل آمده و مجوز فعالیت ۴۴ باشگاه نیز تمدید شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه هم‌اکنون هشت هزار و ۲۰۰ متر مربع باشگاه ورزشی خصوصی سرپوشیده در استان وجود دارد، افزود: امسال همچنین ۴۱ باشگاه ورزشی جدید در استان تاسیس شده که از این تعداد ۱۹ باشگاه ویژه آقایان، ۱۰ باشگاه ویژه بانوان و ۱۲ باشگاه مشترک بوده است.

او اضافه کرد: پاسخگویی به اعتماد خانواده ها در راستای فعالیت اقشار مختلف جامعه از جمله نوجوانان، جوانان و بانوان در باشگاههای ورزشی، وظیفه مسئولان اجرایی ورزش استان است و در این راستا و جهت سالم سازی اماکن ورزشی، بازرسی و نظارت بی وقفه در خصوص تمام مکان های ورزشی خصوصی و دولتی با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.

۶۱۳۰/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.