فریدون بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایانه مسافربری خلخال ۳ روز پیش بطور خودسرانه و بدون هماهنگی با اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان تعطیل و در این محل به روی مسافرانی قصد مسافرت با استفاده از اتوبوس و یا خطوط سواری بین راهی را داشتند، بسته شده بود.

وی گفت: پس از اطلاع از موضوع و پیگیری‌های صورت گرفته درب پایانه مسافربری این شهرستان از صبح روز دیروز باز و خدمات مربوط به فروش بلیط ،راه‌اندازی اتوبوس‌های خطوط تهران و اردبیل و همچنین خطوط سواری بین راهی پلاک عمومی اسالم ، رشت و اردبیل در دفاتر شرکت‌های مسافربری مستقر در ترمینال خلخال از سرگرفته شد.

او با بیان اینکه هرگونه تعطیلی و توقف فعالیت  این گونه اماکن عمومی در اختیار بخش خصوصی باید با هماهنگی اداره راهداری و حمل و نقل عمومی و همچنین صدور مجوز لازم از سوی شورای ترافیک شهرستان باشد، افزود: با افرادی که بصورت خودسرانه اقدام به توقف فعالیت‌های پایانه مسافربری و ایجاد مشکل برای مسافران کرده‌اند، برخورد خواهد شد.

بابایی حجم مسافران و میهمانان این شهرستان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال را بی‌سابقه اعلام کرد و گفت: با توجه به انجام تمهیدات لازم برای تامین نان مورد نیاز میهمانان این شهر و فعالیت شبانه‌روزی نانوایان مستقر در مرکز شهر هیچ مشکلی در تهیه نان وجود نداشت.

وی اظهار داشت: برغم سردی هوا و بارانی بودن بیشتر مناطق شهرستان خلخال ، مسافران و میهمانان اقامت یک تا ۲ شبه در خلخال را برای حضور در آیین‌های سنتی عزاداری این شهرستان ترجیح داده و بدلیل محدودیت جا در مراکز اقامتی رسمی از ظرفیت خانه‌مسافرها  هم برای اقامت استفاده کردند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.