به گزارش ایرنا، صفر توحیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این کمک‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است، افزود: کمک‌های خیرین در پنج ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال به فرزندان معنوی خود در استان ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: همواره شاهد افزایش کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان به ایتام تحت حمایت و فرزندان مشمول طرح محسنین هستیم که در سایه‌ کمک‌های آنها بخش مهمی از مشکلات ایتام مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون هزار و ۱۷۴ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند، اضافه کرد: سه هزار و ۵۱۳ نفر نیز مشمول طرح محسنین در استان هستند.

توحیدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۳ هزار و ۵۴۴ نفر در استان اردبیل حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد هستند، بیان کرد: حامیان علاوه بر حمایت‌های نقدی، به صورت غیرنقدی نیز با تهیه سبد کالایی و بسته‌های فرهنگی و تحصیلی نیازهای خانوارهای بی بضاعت را تامین می کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: طرح محسنین با هدف دستگیری از فرزندان خانوار تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند، اجرا می‌شود.

وی گفت: سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵  برای اعلام چگونگی کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در اختیار خیران و حامیان قرار دارد.

۶۱۳۰/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.