به گزارش ایرنا ،فریدون بابایی روز سه‌شنبه در نشستی با فرماندهان انتظامی خلخال افزود: درحال حاضر مجوز راه‌اندازی ۱۱ طرح بوم‌گردی در روستای کزج از توابع بخش خورش رستم این شهرستان و نخستین روستای مورد هدف اجرای طرح‌های بوم‌گردی استان اردبیل از سوی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری صادر و ۲۴ روستا نیز در قالب اجرای طرح‌های بوم‌گردی و رونق صنعت گردشگری منطقه در حال مطالعه می‌باشد.

او با بیان اینکه هم‌اکنون مطالعه ۱۲ روستا برای آغاز فاز فعالیت‌های بوم‌گردی و توسعه گردشگری ابلاغ شده، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای منطقه جهت اجرای این طرح‌ها از سرمایه‌گذاران راغب به اجرای طرح‌های بوم‌گردی به نحو شایسته حمایت می‌شود.

فرماندار خلخال با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام‌شده در ارتقای سطح خدمات دولت به مردم گفت: در جریان سفر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه در حال احداث راه اصلی خلخال- کلور- درام به منجیل از اولویت‌های پروژه‌های پیشنهادی است و با افزایش اعتبارات در حوزه ملی برای این پروژه‌ها شاهد ارتقای شاخص‌های زیربنایی توسعه از جمله راه‌های ارتباطی منطقه خواهیم بود.

بابایی با اشاره به فعالیت سرمایه‌گذار پل معلق خلخال و فازهای مختلف این مجموعه گردشگری در ازناو گفت: در حال حاضر طرح احداث دوچرخه هوایی و فوندانسیون‌های مربوطه این پروژه در حال اجرا است و در مجموعه گردشگری اندبیل نیز تله‌سیژ و تله‌اسکی تا زمستان سال‌جاری برای رونق گردشگری زمستانی و ورزش‌های زمستانی آماده خواهد شد.

فرماندار خلخال به ورود سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف گردشگری، صنعتی و تولیدی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با اجرا و بهره‌برداری از طرح صنعتی تولید کاغذ سنگی در این منطقه ۱۶۳ نفر در آینده‌ای نزدیک مشغول کار خواهند شد.

وی با تقدیر از تلاش فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان در ایجاد امنیت و آرامش برای مردم و گردشگران منطقه اظهار داشت: امنیت و آسایش امروزی کشور نتیجه تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی در عرصه‌های مختلف است.

حجت‌الاسلام اسلام نوری ، مسئول عقیدتی ، سیاسی فرماندهی انتظامی خلخال نیز در این نشست گفت: هرگونه توسعه در عرصه‌های مختلف اجتماعی ،فرهنگی ، سیاسی و گردشگری نیازمند وجود آرامش روانی در جامعه است و این امر با تلاش نیروهای جان برکف انتظامی فراهم شده است.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.