به گزارش ایرنا ،سرهنگ جهانبخش عطایی روز یکشنبه در جلسه طرح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان خلخال افزود: این طرح در قالب رنگ‌آمیزی و زیباسازی فضای ۱۵ مدرسه شهری و روستایی این شهرستان تا پایان شهریور ادامه می‌یابد.

وی هدف از اجرای این طرح را فراهم کردن زمینه کاری برای دانش‌آموزان در اوقات فراغت تابستان ذکر کرد و گفت: مشارکت دانش‌آموزان در زیباسازی مدارس علاوه بر ترویج فرهنگ کار در بین جامعه دانش‌آموزی فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان و پویای جامعه با فضای کسب و کار است.

او با اشاره به همکاری مدیریت آموزش و پرورش منطقه خلخال و همچنین مسئولان مناطق شاهرود و خورش رستم برای اجرای طرح هجرت بسیج در مدارس اظهار داشت: اجرای این طرح برای مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس، تمرین کارگروهی در بین دانش‌آموزان و مهارت‌آموزی در رشته‌های مختلف می‌باشد.

سخاوت بیرامی ، مدیر آموزش و پرورش خلخال نیز با قدردانی از اجرای طرح هجرت بسیج دانش‌آموزی توسط بسیج سازندگی سپاه خلخال اظهار کرد: اجرای این طرح بدست دانش‌آموزان زمینه حضور آنها در عرصه‌های مختلف اجتماعی و نهادینه شدن فرهنگ کار و حفظ و نگهداری از بیت‌المال در بین دانش‌آموزان را فراهم کرده است.

او اظهار داشت: استقبال دانش‌آموزان از طرح هجرت امسال بهتر از سال‌های گذشته بوده و طرح‌های متنوعی در ساختمان و محوطه مدارس اجرا شد که طرح‌های نقاشی شده بصورت مفهومی موضوعات انقلاب اسلامی، ایثار، شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و مباحث علمی را به دانش‌آموزان انتقال خواهد داد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.