به گزارش ایرنا ، بهبود علیزاده روز سه‌شنبه در بازدید از محل احداث این شهرک افزود: امسال برای اجرای زیرساخت‌های این شهرک در وسعت ۲۳ هکتار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات در اختیار نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: احداث این شهرک با توجه به ملی بودن ردیف اعتباری اعتبار تخصیص یافته ، تخصیص ۱۰۰ درصدی آن و همچنین حل مشکل تخصیص آب مورد نیاز از سوی شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی خلخال ، سازمان جهاد کشاورزی استان و وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

علیزاده گفت: در هفته جاری با حضور عبدالله عموقین مدیر شهرک‌های کشاورزی استان اردبیل از محل اجرای این پروژه بازدید و اقدام لازم برای تغییر و تحویل مالکیت زمین از منابع طبیعی به نام شهرک کشاورزی و گلخانه‌ای خلخال صورت گرفت.

وی افزود: با آماده شدن سند مالکیت شهرک گلخانه‌ای ۴۰ میلیارد ریال اعتبار جداگانه از اعتبار اولیه اختصاص داده شده برای اجرای این شهرک تخصیص خواهد یافت.

مدیر جهاد کشاورزی خلخال همچنین گفت: برای تسریع در عملیات اجرایی این شهرک لازم است یک مشاور جهت مطالعات تکمیلی و طراحی جامع در منطقه حضور یابد و انتشار آگهی بکارگیری مشاور نیز توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است.

شهرک گلخانه‌ای خلخال در زمینی به مساحت حدود ۲۳ هکتار در منطقه‌ای  بین روستاهای خوجین و طولش احداث می‌شود و با توجه به ظرفیت مناسب آن برای تولید محصولات گلخانه‌ای و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید سهم مهمی در رونق تولیدات کشاورزی و اشتغال‌زایی خواهد داشت.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.