گفته می شود اختلاف خانوادگی این پسر و پدر خلخالی ریشه‌دار بوده و روز حادثه پدر خانواده برای جلوگیری از ورود فرزند خود به محل مسکونی از اسید و مایع جرم‌گیر استفاده کرده است.

دکتر غلامرضا غفاری،  رئیس اداره پزشکی قانونی خلخال روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اثر اسید پاشی  صورت و چند ناحیه از بدن پسر خانواده  دچار سوختگی شده  و  فرد آسیب دیده برای ادامه درمان از خلخال به یکی از بیمارستان های رشت اعزام شده است.

وی بیان کرد: در این حادثه عروس خانوده که اندکی عقب‌تر از همسر خود بوده از ناحیه دست، صورت و قسمتی از بدن دچار سوختگی چهار درصدی شده و پرونده وی در اداره پزشکی قانونی خلخال در حال بررسی و رسیدگی است.

او افزود: به دلیل اعزام این جوان به بیمارستان رشت ادامه رسیدگی به پرونده پزشکی ماجرای اسیدپاشی بعهده اداره پزشکی قانونی رشت می‌باشد.

وی با بیان اینکه جوان مصدوم خانواده سابقه اعتیاد و بستری در کمپ ترک اعتیاد خلخال را دارد و  پیش از این بارها با پدر خود درگیر شده، تشریح کرد: قربانی اسیدپاشی از پدر خود شکایت نکرده ولی بدنبال طرح شکایت عروس خانواده این فرد با حکم مقام قضایی شهرستان بازداشت و زندانی شده است.

پیشتر ، رئیس اداره پزشکی قانونی خلخال نسبت به افزایش جرایم خشونت و نزاع و درگیری در این شهرستان در جلسات مختلف از جمله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جلسات کاهش آسیب‌های اجتماعی این شهرستان هشدار داده است.

یعقوبی ، معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اردبیل نیز از  رتبه نخست خلخال  در زمینه آمار خشونت در بین شهرستان‌های استان اردبیل خبر داده است.

۷۱۱۹/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.