به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در جلسه شورای نظارتی استان اردبیل  افزود: باید دست مدیر ریسک‌پذیر را گرفت و نباید چهره مدیری که برای ارتقای سیستم، توسعه و اشتغال استان تلاش می‌کند مخدوش کرد.

او ادامه داد: در کنار بررخورد با تخلفات، مدیری که خوب کار می‌کند باید تشویق شود تا در جامعه امید ایجاد شود. 

وی  با بیان اینکه بحث سرمایه‌گذاری و اشتغال مهم است، اضافه کرد: با سرمایه‌گذارانی که مرتکب اشتباه می‌شوند با ظرافت خاصی باید برخورد کرد تا شرایطی پیش نیاید که کارخانه تعطیل و کارگران بیکار شوند.

بهنامجو بیان کرد: توسعه استان رو به شتاب است و هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی وجود دارد و روند سرمایه‌گذاری در استان انجام می‌شود.

وی افزود: در این مقطع زمانی حساس، موفقیت زمانی حاصل می‌شود که بتوان سرمایه‌گذار برای استان جذب کرد و با جذب سرمایه‌گذار و اشتغال است که می‌توان به مردم و نظام خدمت کرد.

او  تصویر نظارتی استان را خوب توصیف کرد و گفت: در زمانی که مشکلات اقتصادی وجود دارد، نظارت باید قوی‌تر و مقتدرانه‌تر انجام شود و البته هدف اصلی در بحث کلی نظارت، حمایت است.

وی گفت: تخلفات در استان اردبیل نسبت به برخی استان‌ها پایین است و مدیران استان خوب کار کرده و از تعهد کاری بالایی برخوردار هستند.

۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.