به گزارش روز یکشنبه ایرنا ،سرهنگ سید هادی موسوی  در آئین تجلیل از خبرنگاران خلخال در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان افزود: با توجه به تلاش روز افزون دشمن برای ایجاد ناامیدی دربین مردم نقش خبرنگاران در خنثی کردن دسیسه‌های دشمن و امیدبخشی به جامعه  بسیار ارزنده و تعیین کننده است.

وی از شغل خبرنگاری به عنوان شغلی سخت، زیان آور وپرخطر یاد کرد و اضافه کرد: شرایط فعلی کشورمان همراه با فشار مضاف تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمنان رسالت خبرنگاران را در ایجاد روحیه نشاط در جامعه بر سختی کار خبرنگاران مومن و متعهد افزوده است.

وی با تقدیر از  خبرنگاران ایرنا  و صدا وسیما در پوشش و انعکاس مطلوب اخبار و رویدادهای فرهنگی، کشفیات مواد مخدر وکالای قاچاق توسط  فرماندهی انتظامی خلخال اظهارکرد: ادامه همکاری وتعامل اصحاب رسانه با این فرماندهی موجب پیشرفت در کارها و دست‌یابی به اهداف فرهنگی و اجتماعی خواسته نظام اسلامی در جامعه امروزی خواهد شد.

مسئول عقیدتی،سیاسی فرماندهی انتظامی خلخال نیز گفت:خبرنگاران نقش مهمی در تقویت بنیه فرهنگی،اعتقادی و باورهای دینی جامعه دارند.

حجت الاسلام اسلام نوری اظهار کرد: خبرنگاران نباید مورد استفاده ابزاری قرار گیرند، بیان واقعیات جامعه، ارایه عملکرد مسئولان نظام همراه با نقد سازنده برای جبران ضعف‌ها از جمله وظایف خطیر خبرنگاران است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

او با اشاره به وضعیت نه چندان مناسب زندگی اکثر خبرنگاران گفت: ادامه کار با دریافت پایین‌ترین حد حقوق و بی‌توجهی مسئولان به این موضع بی‌انگیزه شدن بسیاری از خبرنگاران را به ادامه کار موجب می‌شود.

در این مراسم از خبرنگاران ایرنا وصدا و سیمای خلخال تجلیل شد. 

6016/7119

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.