به گزارش روز جمعه ایرنا اکبر بهنامجو در آیین بزرگداشت روز خبرنگارافزود: در استان نیز باید در مسیر مثبت فرهنگی قرار گرفته و با هم سویی و هم‌افزایی بین مردم و مسؤولان با موج آفرینی خبرنگاران گام در توسعه استان برداشته و علی‌رغم کمبودهای موجود از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود  نهایت استفاده را کنیم.

وی افزود: خبرنگاران می‌توانند با ظرفیت‌ غنی خود همگرایی را بین آحاد مردم به معنای واقعی ایجاد کنند و در این صورت می‌توان بر مشکلات موجود فائق آمده و گام مثبتی در توسعه همه جانبه استان و منطقه برداشت.

سید ناصر اسحاقی  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این  آیین گفت:  پیشنهاد  برگزاری جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور در استان داده شده  و خود را آماده برگزاری این چشنواره می کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت مطبوعات اردبیل  به لحاظ کیفی بهتر شده است، افزود: امسال ۲۲ دوره آموزشی در قالب خبر نویسی ،صفحه ارایی و عکاسی در شهر های مختلف استان برای خبرنگاران برگزار شده است.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز با بیان اینکه مطالبه گری حلقه مفقوده در جامعه کنونی است تاکید کرد که در این راستا هر گونه اقدام باید بر مدار قانون و قانونمداری انجام گیرد.

وی با اشاره  به اینکه انتقادو مطالبه‌گری از وظایف اصلی خبرنگاران است افزود:  انتقاد سازنده با تخریب  تفاوت دارد و هر اقدام می بایست بر اساس مر قاتون صورت گیرد.

در این آیین چند تن از خبرنگاران پیشکسوت به بیان مسایل و مشکلات جامعه مطبوعات استان اردبیل پرداختند.

۷۱۱۰/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.