به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال افزود: یکی از عوامل دخیل در انحراف این شهرستان از مسیر آهنگ و توسعه کشور وجود اختلاف عمیق در بین مسئولان اجرایی وقت و یا مردم با همدیگر بوده است.

وی اظهار داشت: اختلاف زمانی مانع از پیشرفت و توسعه مناطق می‌شود که فکر و ذهن مسئولان و مردم را بطور دائمی مشغول به خود کرده و آنها را از انجام وظیفه اصلی خود که تلاش برای ایجاد وحدت و

همدلی در جهت توسعه منطقه و ارائه خدمات شایسته به مردم است، غافل کند.

خطیب جمعه خلخال گفت: تاکنون کسی از وجود اختلاف در جامعه نفعی نبرده و اگر امروزه شاهد توسعه‌نیافتگی منطقه جنوب استان اردبیل در برخی از مسائل اجتماعی و اقتصادی هستیم یکی از علل این امر وجود اختلاف در گذشته این منطقه است.

او با اشاره به تولید نخستین بنزین صادراتی ایران از سوی جوانان تلاشگر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران بیان کرد: دستیابی به این تکنولوژی و فناوری روز جهان بدون استفاده از هرگونه فکر و نظر کارشناسان بیگانه و در شرایط بسیار سخت تحریم از افتخارات جوانان پرافتخار نظام اسلامی ایران است.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود بر واگذاری کارها به جوانان تاکید دارند من نیز معتقدم که در شرایط فعلی کشور جوانان ما براحتی از پس مشکلات اقتصادی امروزی جامعه با ابتکار عمل برخواهند آمد.

او همچنین با گرامیداشت سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه با رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل ، مقاومت محض در مقابل خواسته‌های نامشروع آمریکا و همدستان این کشور را تنها راهکار مقابله با دسیسه‌های این کشور و تحریم‌های ظالمانه اعمال شده در حق مردم ایران اسلامی دانست.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.