رئیس شورای شهر اردبیل گفت: رویکرد شورا و شهرداری احداث زمین‌های ورزشی محلات در همه مناطق شهر اردبیل است تا به صورت متوازن این توسعه اتفاق بیفتد.

علیرضا پوستی در حاشیه آئین افتتاح سالن ورزشی مرحوم ناصر عروجی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: این مجموعه‌ها صرفا پروژه عمرانی محسوب نمی‌شود و در کنار پروژه‌های عمرانی مجموعه‌های ورزشی در ارتقای سلامت مردم نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه احداث چنین مجموعه‌های ورزشی، فرهنگی و تربیتی زمینه‌ساز جذب جوانان و حضور آنها در یک محیط بانشاط با تفریحات سالم است، خاطرنشان کرد: هر قدر در سطح شهر چنین مجموعه‌هایی بیشتر فعال شود دغدغه خانواده‌ها از بابت تربیت فرزندانشان به حداقل رسیده و آنها اطمینان و اعتماد بیشتری به سالن‌ها و فضاهای ورزشی خواهند داشت.
رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: شورا و شهرداری اردبیل با علاقمندی و تلاش وافر سعی دارد تا امکانات و زیرساخت‌های حوزه ورزشی، فرهنگی و تربیتی را در مناطق مختلف شهر ایجاد کند که قطعا با پرهیز از تمرکز در یک نقطه شهر سعی‌مان بر این خواهد بود تا بهترین بهره و ثمره را از این مجموعه‌ها در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ببریم.
پوستی با ابراز خرسندی از حضور بخش خصوصی در احداث چنین مجموعه‌های سالم تربیتی تصریح کرد: این دومین سالنی است که با این سازه منحصربفرد در کشور احداث می‌شود و امیدواریم سه مجموعه مشابه دیگر نیز تا سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

وی به نامگذاری این مجموعه به نام مرحوم ناصر عروجی از فوتبالیست‌های نامی اردبیل اشاره کرد و گفت: این امر نیز از بعد فرهنگی و تکریم و تجلیل مفاخر دارای ارزش و اهمیت است و قطعا چنین حرکت‌هایی در سال‌های آینده ادامه یافته و تقویت خواهد شد.
پوستی بیان کرد: شورا و شهرداری اردبیل به رغم همه نارسائی‌های درآمدی و مالی از ابتدای امسال و در مناطق مختلف شهر تکمیل و افتتاح پروژه‌ها را در دستور کار قرار داده به طوری که در این مدت پل داروپخش، پروژه‌های عمرانی و گردشگری و فرهنگی در شورابیل و همچنین مجموعه‌های ورزشی و چندین طرح سرمایه‌گذاری تکمیل و افتتاح شده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.