به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز دوشنبه در جشن ازدواج جمعی از زوج‌های جوان که همزمان با هفته ازدواج و بمناسبت سالروز پیوند حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد، افزود: با نهادینه کردن سبک فرهنگ اصیل ایرانی ،اسلامی در بین جوانان سنت حسنه ازدواج بموقع در جامعه نهادینه می‌شود.

وی از ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان موفق‌ترین ازدواج و الگویی تمام عیار برای جوانان امروزی جامعه یاد کرد و گفت: ازدواج‌هایی که بصورت ساده و عاری از گونه تشریفات اضافی صورت می‌گیرد راه را برای ازدواج جوانان در شرایط سخت اقتصادی امروزی هموار خواهد کرد.

فرماندار خلخال هدف از برگزاری چنین مراسمی را ارائه الگویی برای انجام این مراسم ساده و بدون آلایش در سطح کلان جامعه دانست و افزود: اگر مسئولان و مردم ما  امروز جوانان را صاحب نشده و در فکر حل مشکل ازذواج آنها نباشند  قطعا فردا دشمنان با راهکارهای مختلف این جوانان را به سمت و سوی خود جذب خواهند کرد.

در مراسم جشن ازدواج خلخال که با شعار "ازدواج آگاهانه ، به هنگام و ساده و پایدار" به همت اداره ورزش و جوانان و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان خلخال برگزار شد، برنامه‌های شاد و متنوعی از جمله موسیقی سنتی ،نمایش طنز و همچنین  اجرای مراسم خواستگاری سنتی و فرهنگ عروسی بخش شاهرود توسط گروه هنری زیرون اجرا و از زوج‌های جوان تجلیل شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.