مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: توجه به اصول و قواعد مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب جهاد دانشگاهی را در مسیر حرکت بالنده خود متحول خواهد کرد.
حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: بعد از رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری در شروع دهه پنجم انقلاب اسلامی و صدور بیانیه گام دوم در همه مجموعه‌های اداری، اجرایی و دانشگاهی جنب و جوش خاصی را در بهره‌گیری از توان نیروی انسانی شاهد هستیم که قطعا در مجموعه جهاد دانشگاهی اتکا به منابع داخلی نقش تعیین‌کننده‌ای را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم دشمنان جهاد دانشگاهی در عرصه‌های فناورانه و نوآورانه توانسته است گامی بلند در حفظ استقلال و امنیت کشور بردارد، خاطرنشان کرد: این مجموعه انقلابی با تلفیقی از مدیریت جهادی و همچنین رویکرد فناورانه توانسته است، در حوزه‌های مختلف از علوم و تحقیقات گرفته تا حوزه درمان، فرهنگی و ... به سطح قابل قبولی از رشد و تعالی دست یابد که قطعا در این زمینه استفاده از نیروی انسانی بومی نقطه امتیاز و ویژگی ممتاز جهاد دانشگاهی است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه در این شرایط حساس ما راه چاره‌ای جز اتکا به توان داخلی نداریم، گفت: نخبگان ما در عرصه‌های مختلف ثابت کردند که تکیه بر توان و بضاعت آنها می‌تواند گره‌گشای مشکلات کشور باشد که به یقین جهاد دانشگاهی طلایه‌دار استفاده از این نیروهای ارزشی و بسیار خلاق است.
ستوده همچنین به یکی از فعالیت‌های شایسته و موثر جهاد دانشگاهی در بخش درمان ناباروری و کاهش دغدغه‌های زوج‌های جوان در امر فرزندآوری اشاره کرد و افزود: این حرکت نوعی امید و اشتیاق به زندگی را افزایش داده و به نوعی زمینه آرامش و امنیت خاطر خانواده‌ها را به وجود آورده است.
وی به افق روشن جهاد دانشگاهی در دهه پنجم انقلاب اشاره و تصریح کرد: قطعا مرحله به مرحله این نهاد انقلابی گام‌های موثری را در مسیر پیشرفت کشور برخواهد داشت و در این زمینه آنچه که شالوده و اساس تلقی می‌شود تکیه بر توان داخلی و نیروی بومی خلاق است که می‌تواند زمینه بالندگی بیشتر را نیز فراهم کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.