محبوب حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: احداث این بزرگراه به طول  ۸۵ کیلومتر از چند سال پیش شروع شده که ۴۲ کیلومتر آن افتتاح و بقیه نیز در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد:  باقیمانده این بزرگراه با بکارگیری حداکثری تجهیزات و ماشین آلات راهسازی در حال اجرا است که امید است  تا پایان امسال بخش عمده‌ای از این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

حیدری با قدردانی از تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تامین اعتبار پروژه بیان  کرد: ۲ سال پیش مجموع اعتبار این پروژه ۲۰میلیارد ریال بوده که در سال گذشته این رقم  به ۱۴۰ میلیارد ریال  افزایش یافت.

وی اعتبار پروژه بزرگراهی اردبیل - مشگین‌شهر را در سالجاری ۲۴۰ میلیارد ریال  دانست و گفت: با تخصیص کامل این منابع بخشی از مطالبات پیمانکاران پرداخت و عملیات اجرایی  پروژه نیز شتاب  خواهد گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: با بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه با اعلام رسمی پلیس راه استان میزان تصادفات در این مسیر  پر تصادف تا ۶۰ درصد کاهش یافته و با تکمیل پروژه شهروندان  در این مسیر با ایمنی بیشتر و خیال راحت تردد خواهند کرد.

استان اردبیل ۱۳۷ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

۷۱۱۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.