روستای قره درویش مشگین شهر بعد از پیوستن به مشگین شهر از آبادانی باز مانده است. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، بعد از الحاق روستای قره درویش به شهرستان مشگین شهر نام روستا از این منطقه برداشته و تبدیل به محله قره درویش شد و از نظر رسیدگی به عمران و آبادانی زیر نظر شورای شهر و شهرداری مشگین شهر قرار گرفت. 
این محله بعد از الحاق به شهرستان مشگین شهر نه تنها ذره‌ای رنگ عمران و آبادانی را به خود ندید بلکه روز به روز دچار محرومیت شد بطوریکه آسفالت معابر تبدیل به رویایی برای اهالی شده است، از کانال کشی معابر خبری نیست و کوچه‌های این محله در زمان بارندگی تبدیل به باتلاقی صعب العبور می‌شود. 
این منطقه در کنار بی خیالی شهرداری مشگین شهر تبدیل به محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی شده که یکی از معظلات این منطقه بشمار می‌آید بطوریکه چشم انداز زیبای باغات این محله تبدیل به محلی غیر قابل تحمل شده اکثر کوچه‌ها فاقد اسم بوده و مردم در دادن آدرس جهت گرفتن انشعابات برق و گاز و... سر در گم هستند.   مردم این محله از عدم بی توجهی مسئولان شهرستان به خصوص شورای شهر و شهرداری مشگین شهر رنج می برند و تنها راه نجات از این وضعیت را مراجعه به مسئولان استانی و استاندار می دانند. 
یکی از اهالی این منطقه در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در ایام انتخابات شورا یا مجلس اکثر کاندیداها از رسیدگی به این محلات سخن می گویند ولی به محض پیروزی حتی یک مراجعه خشک و خالی هم به این روستا .یا محله شهر نمی کنند   شورای شهر مشگین شهر وعده کانال کشی کوچه‌ها و آسفالت معابر را که حداقل ترین امکانات یه منطقه به شمار می رود را به اهالی داده  ولی از روی این وعده دو سال می‌گذرد و هنوز خبری از رفاه جزئی در این محله نیست. 
اهالی این محله معتقدند، اگر قره درویش همچنان روستا بود و به شهرستان مشگین شهر الحاق نشده بود مانند روستاهای دیگر دهیاری و شورای روستا حداقل امکانات رفاهی را می‌توانستند در این محله ایجاد کنند ولی با الحاق به شهر شهرداری و شورای شهر هیچ خبری از امکانات اولیه در منطقه نیست. 
به گزارش ایسنا، انتظار می رود مسئولان شهر خصوصا شهرداری مشگین شهر نگاه جدی تری به این محله در مقوله محرومیت زدایی داشته باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.