به گزارش ایرنا، در این آئین که با حضور گسترده هزاران نفر از اهالی اردبیل برگزار شد، پیکر این مداح جوان، شهیر و نامی پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مصلای نماز جمعه بصورت باشکوه به سوی آرامستان بهشت فاطمه (س) رهسپار و خاکسپاری شد.

برای تشییع و خاکسپاری این مداح خوش‌الحان افراد زیادی از سراسر کشور از جمله استان‌های تهران، البرز، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و زنجان خود را به دارالارشاد اردبیل رسانده بودند.

مراسم لیلة‌الدفن مرحوم منصوری روز جمعه یازدهم مرداد پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد محله اوچدکان اردبیل که سالیان سال مداح آن محله در ایام محرم بود، برگزار خواهد شد.

مجلس یادبود روز سوم درگذشت این مداح اهل بیت (ع) فردا شنبه ۱۲ مردادماه  از ساعت ۱۵ تا  ۱۷ بعدازظهر در مسجد اعظم این شهر برپا خواهد شد.

همچنین در پی درگذشت منصوری آیت الله سید حسن عاملی و اکبر بهنامجو نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در پیام مشترکی این ضایعه را به مردم استان و خانواده این مداح تسلیت گفتند.

 منصوری برای شرکت در آئین عزاداری شهادت امام جواد (ع)  و نوحه‌سرایی به ارومیه سفر کرده بود که حوالی ساعت ۲۳ پنجشنبه شب دعوت حق را  لبیک گفته و درگذشت.

حال مرحوم منصوری بناگاه رو به وخامت گذاشته و با وجود تلاش نیروی اورژانس و کادر درمانی بیمارستان سیدالشهدای ارومیه چشم از جهان فرو بسته است.

مرحوم  محمدباقر منصوری ۲۷ شهریور سال ۱۳۶۲ در اردبیل متولد شد، او از هشت سالگی با توجه به علاقه‌اش به مداحی روی آورده و از محضر اساتید بنام مداحی اردبیل از جمله مرحوم استاد قاسمی، استاد حاج رحیم حیدری و استادحاج محمد باقر تمدنی کسب فیض کرد.

وی دارای صدایی شیوا و حزن‌انگیر بوده و در بین عاشقان اهل بیت (ع) در سراسر جهان بواسطه مداحی‌های دلنشین شهره بود.

وی چند سال پیش دچار بیماری مغزی شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

۶۱۳۰/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.