به گزارش ایرنا ،مسعود امامی یگانه روز دوشنبه در بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در دست اجرای خلخال افزود: تا زمانی که همکاری و هماهنگی لازم از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی مجری پروژه‌های عمرانی وجود نداشته باشد نمی‌توان انتظار پیشرفت پروژه و بهره‌برداری از آنها را برابر با برنامه زمان‌بندی پروژه داشت.

او اظهار داشت: پیگیری نشدن مصوبات صورتجلسات از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان از آفات جلسات برگزار شده بوده و انتظار از مدیران دستگاه‌های اجرایی اجرای مصوبات جلسات مختلف مربوط به طرح‌های عمرانی از جمله جلسات مربوط به سفر حوزه معاومت عمرانی استانداری به شهرستان‌ها و بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های عمرانی مناطق مختلف استان اردبیل است.

وی افزود: مسئولان و مدیران اجرایی استان به عنوان نماینده دستگاه موظف به اجرای بند به بند صورت جلسات سفرهای شهرستانی تا زمان حصول نتیجه و دستیابی به اهداف این جلسات هستند.

وی همچنین اظهار داشت: کمک نمایندگان مردم استان در مجلس به جذب اعتبارات ملی از مرکز کشور حاکی از ضعف عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در عمل به وظایف ذاتی و جذب اعتبار از وزارتخانه متبوع خود در تهران است.

امامی در بازدید از طرح‌های گردشگری منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال نیز با قول مساعد برای تسریع در گازرسانی به طرح‌های سرمایه‌گذاری این منطقه گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها آینده روشنی در جهت توسعه صنعت گردشگری در انتظار مردم خلخال است.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.