برای اولین بار در کشور یک بانو ریاست هیئت دوچرخه‌سواری اردبیل را عهده‌دار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه‌سواری اردبیل که با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای این مجمع در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد، در رقابت دو کاندیدا معصومه صمدیان با کسب 12 رای از 16 رای اعضا توانست به مدت چهار سال مسئولیت هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل را عهده‌دار شود که این اولین انتخاب رئیس هیئت زن در کشور است.

در این جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به دو بعد همگانی و قهرمانی رشته دوچرخه‌سواری اشاره و اظهار کرد: علاقمندان بیشماری در استان اردبیل به این رشته گرایش دارند به طوری که در طول هفته برنامه‌های مختلف در راستای همگانی کردن این رشته و همچنین دوچرخه‌سواری خانواده‌ها در حال انجام است.
بهرام آقاخانی با بیان اینکه در دوره جدید فعالیت این هیئت در استان اردبیل با حضور معصومه محمدیان امیدواریم تحولات خوب با جذب اسپانسر و همراهی بخش خصوصی در توسعه و ترقی رشته دوچرخه‌سواری اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: اردبیل از استان‌های قهرمان‌پرور در رشته‌های مختلف ورزشی است که قطعا در رشته دوچرخه‌سواری نیز استعدادهای خوبی در سطح ملی معرفی شده و مدال‌هایی را نیز برای استان اردبیل به دست آورده‌اند.

وی یاد و خاطره زینب ساسانی و حسین فرجی دو دوچرخه‌سوار فقید این استان را گرامی داشت و گفت: امیدواریم در بحث استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش هیئت استان بتواند به موفقیت‌های خوبی دست یابد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: اردبیل با داشتن امکانات و زیرساخت‌های مناسب در رشته دوچرخه‌سواری آمادگی میزبانی رویدادهای ملی را دارد و حتی اردوهای تیم ملی می‌تواند در این استان خوش آب و هوا به ویژه در فصل تابستان برگزار شود.
آقاخانی آموزش مربیان، داوران و تجهیز هیئت را به امکانات مناسب از سوی رئیس جدید این هیئت خواستار شد و گفت: استان اردبیل یکی از استان‌های میزبان تور دوچرخه‌سواری آذربایجان است که به شایستگی همه ساله یک بخش از این تور را ما عهده‌دار هستیم.

وی بیان کرد: هر چند بدون تیم و بازیکن در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنیم اما امیدواریم با یک برنامه‌ریزی مناسب در ۀآینده‌ای نه چندان دور بتوانیم تیم خوبی را راهی مسابقات لیگ کشوری کنیم.

در این جلسه معصومه صمدیان رئیس جدید هیئت دوچرخه سواری استان که رای اعتماد اعضای مجمع را به دست آورد، با اشاره به سابقه 16 ساله خود به عنوان نائب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان بیان کرد: ما با همدلی و همراهی خوب دوچرخه‌سواران و کمک و مساعدت مسئولان کشوری و استانی و جذب اسپانسر می‌توانیم در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
وی افزود: با توجه به اینکه کارمند مخابرات هستم سعی می‌کنیم از ظرفیت اسپانسری این مجموعه به نفع هیئت دوچرخه‌سواری استفاده کرده و نسبت به برگزاری کلاس‌های مربیگری، داوری و همچنین در حوزه استعدادیابی به توان این مجموعه کمک کنم.
محمدزاده قاسمی دیگر کاندیدای این کجمع نیز به شرایط سخت اقتصادی کشورمان و تاثیرگذاری آن در رشته ورزشی دوچرخه‌سواری اشاره کرد و گفت: ما باید به سمت جذب اسپانسر حرکت کنیم تا با برگزاری همایش‌های مختلف به همگانی کردن این رشته کمکی موثر کرده باشیم.
وی اظهار کرد: در توری که با نام تور دوچرخه‌سواری آذربایجامن برگزار مکی شود می‌توانیم از توان ورزشکاران، مربیان و داوران در ارتقای ظرفیت‌های خوب نیروهایمان در استاناردبیل بهتر و بیشتر از این استفاده کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.