مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از راه‌اندازی میز پینگ‌پنگ در بیش از 100 روستا در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز اردبیل اظهار کرد: با تلاش فدراسیون تنیس در سال گذشته موفق شدیم تا منابع خوبی را برای تجهیز دو سالن پینگ‌پنگ تامین کنیم به طوری که در هفته‌های گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان خانه پینگ‌پنگ و سالن این رشته در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز سالن 12 بهمن 800 میلیون تومان و سالن پارس‌آباد نیز 400 میلیون تومان هزینه شد تا بتوانیم بهترین امکانات و شرایط را برای ورزشکاران این رشته فراهم کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از تجهیز روستاها به امکانات ورزشی و خانه‌های تخصصی رشته‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: ما سال گذشته 50 روستا را به میز پینگ‌پنگ مجهز کردیم و امسال نیز سعی‌مان بر این است تا به همین تعداد روستا را مجهز به میز پینگ‌پنگ کنیم.
آقاخانی به همکاری خوب شهرداری اردبیل با ورزش و جوانان در همگانی کردن این رشته ورزشی و ایجاد اشتیاق در بین خانواده‌ها برای رونق تنیس روی میز خبر داد و تصریح کرد: قرار است یک پارک در شهر اردبیل به امکانات تنیس روی میز مجهز شود تا در مسیر این پارک میزهای پینگ‌پنگ برقرار و مردم به راحتی به این رشته ورزشی بپردازند.
وی با بیان اینکه تا آخر مرداد ماه این پارک راه‌اندازی خواهد شد، گفت: امیدواریم هیئت تنیس روی میز با بهره‌گیری از توان پیشکسوتان و کاندیداهایی که در این مجمع با هم رقابت کردند در یک فضای صمیمی و دوستانه به فعالیت خود ادامه داده و پرتوان و قوی‌تر از گذشته به مسیر توسعه ادامه دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از رئیس جدید این هیئت خواست؛ تا با کنار گذاشتن فضای رقابت فضای دوستی با تکیه بر روحیه پهلوانی و اخلاق انسانی را پی گرفته تا اسباب اعتماد بیشتر خانواده‌ها و جوانان به این مجموعه فراهم آید.
آقاخانی ادامه داد: نباید در فضای ورزشی استان شرایط همدلی و همراهی جای خود را به خصومت و برخی تنگ‌نظری‌ها بدهد بلکه از رئیس جدید این هیئت انتظار داریم از ظرفیت رقبای این انتخابات غاربی و قنبری در مدیریت این هیئت استفاده کرده و ظرف 15 روز هیئت رئیسه جدید این هیئت در اردبیل معرفی شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.