رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نوشاد عالمیان همچون نیما عالمیان لژیونر شد تا به لیگ فرانسه برود.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مهرداد علی‌قارداشی در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز اردبیل در سالن رضازاده این شهر اظهار کرد: روسای منتخب ما در استان‌ها باید با استفاده از همه شرایط سعی در ارتقای رشته تنیس روی میز داشته باشیم که در این رشته فعالیت ورزشکاران در رده‌های سنی پایه به ویژه خردسالان، نوجوانان و نونهالان مهم و ضروری به نظر می‌رسد.
وی ضرورت ارتقای توان شهرستان‌ها را در رشته پرطرفدار تنیس روی میز یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم تا مسابقات کشوری و منطقه‌ای را در شهر اردبیل با آب و هوای بسیار مطلوب برگزار کنیم و در کنار آن سعی خواهیم کرد تا اردوی تیم ملی را نیز در اردبیل برپا کنیم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز توجه ویژه به بحث آموزش و تامین و تجهیزات یادآور شد و خاطرنشان کرد: با توجه به گرانی تجهیزات این رشته ورزشی ما سعی داریم از ظرفیت و توان سایر نهادها نیز استفاده کرده و با جذب اسپانسر و کمک شهرداری‌ها به توسعه عمومی و فراگیر این رشته کمک کنیم.
علی‌قارداشی اختلاف سلایق را در بحث برگزاری انتخابات امری طبیعی دانست و بیان کرد: بهتر است رقبای انتخابات در این مجمع بعد از پایان این جلسه پای یک میز بنشینند و با تمام توان و بضاعت خود سعی کنند تا رشته تنیس روی میز توسعه کمی و کیفی پیدا کند.
وی پینگ‌پنگ را جزو 10 رشته پرطرفدار دنیا اعلام کرد و گفت: در کنار فوتبال، والیبال، بسکتبال، گلف و تنیس رشته پینگ‌پنگ نیز جزو رشته‌های مطرح دنیاست به طوری که 226 کشور عضو فدراسیون جهانی این رشته هستند که بینندگان بیشماری نیز از این رویداد دیدن می‌کنند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه رشته‌های توپی و راکتی سخت‌تر از رشته‌های وزنی و رزمی هستند، افزود: در حالی که فوتبال 3.5 میلیارد نفر تماشاگر دارد تنیس روی میز 875 میلیون نفر تماشاگر در دنیا دارد.

علی‌قارداشی به کسب مدال برنز آسیا توسط پینگ‌پنگ بازان ایران اشاره کرد و گفت: ما در مسابقات آسیایی جاکارتا مسابقات برنز تیمی را نیز به دست آوردیم و امیدواریم در المپیک پیش رو نیز تیم تنیس روی میز کشورمان موفق به کسب مدال شوند.
وی ادامه داد: باید عوامل دلسوز، کاربلد و اهل کار در این رشته ورزشی ورود پیدا کنند تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها کار به شکل شایسته به پیش برود به طوری که از اردبیل نیز می‌توانیم در گروه‌های سنی پایه ورزشکاران مستعدی را تربیت کرده و پرورش دهیم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز به لژیونر شدن نوشاد عالمیان در کنار برادرش نیما در لیگ فرانسه اشاره و اظهار کرد: امیدواریم این حضور به ارتقای رشته تنیس روی میز کشورمان کمک کند تا این بازیکنان که همزمان می‌توانند در لیگ ایران نیز حضور پیدا کنند در عرصه‌های جهانی خوش بدرخشند.
علی‌قارداشی خاطرنشان کرد: هفته گذشته و براساس اعلام فدراسیون جهانی سیمین رضایی به عنوان اولین داور محجبه موفق به کسب امتیاز لازم برای حضور در المپیک 2020 شد تا با حفظ حجاب در این میدان حضور یابد.
وی از برگزاری اردوهای مشترک تیم ملی تنیس روی میز با عمان و قطر خبر داد و تصریح کرد: ما در کنار بهره‌گیری از امکانات این کشور نظیر هتل و غذای رایگان می‌توانیم پینگ‌پنگ‌ بازان را در محک آزمایش و رقابت قرار داده که البته برای این رقابت‌ها تیم‌های دوم و سوم ما در رده نوجوانان و جوانان حضور پیدا می‌کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.