مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: استان اردبیل 140 شهید جاویدالاثر دارد که ما به وجود این شهدا افتخار می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی واحد در جلسه هماهنگی استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام اردبیل اظهار کرد: سه شهید گمنامی که قرار است به مشگین‌شهر و خلخال برای تشییع و تدفین اعزام شوند مربوط به تک دشمن در سومار با 18 سال سن و در سال 67 به درجه رفیع شهادت نایل شدند که این شهید گمنام روز یکشنبه در پادگان بیگلری مشگین‌شهر تشییع و تدفین خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: دو شهید گمنامی که قرار است در خلخال تشییع و تدفین شوند یک پیکر مربوط به عملیات کربلای 4 در منطقه سومار هستند که این شهدا نیز 20 ساله و در سال 65 به درجه شهادت رسیده و شهید دوم نیز مربوط به عملیات والفجر 8 با 24 سال سن و در سال 64 شربت شهادت نوشیده است.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد: این لاله‌های بی‌نشان روز شنبه همزمان با یوم شهادت امام جعفر صادق(ع) و ساعت 11 صبح با استقبال مسئولان و مردم شهیدپرور اردبیل وارد فرودگاه این شهر شده تا از طریق میدان ایثار وحدت به مسئولان و اهالی مشگین‌شهر و خلخال تحویل داده شوند.
واحد بیان کرد: مراسم شبی با شهدا در شهر خلخال و در مسجد امام جعفر صادق(ع) و در مشگین‌شهر نیز در مسجد امیرالمومنین برگزار خواهد شد تا در روز یکشنبه از ساعت 10 صبح تشییع پیکر آنها به انجام برسد.
وی گفت: دو شهید گمنام خلخال در محل دانشگاه این شهر تدفین خواهد شد.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار کرد: ما امروز در حساس‌ترین شرایط و مقطع عمر انقلاب اسلامی به سیره و سلوک این شهدا در تقویت راه و مرام مقاومت نیاز داریم و امیدواریم با تاسی به راه این شهدا بتوانیم رهرو صدیق این جان برکفان باشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.