اعضای هیات ممیزه دانشگاه محقق اردبیلی با ارتقای رتبه علمی یازده نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه موافقت کردند که در این میان برای اولین بار در استان اردبیل یک زن به مرتبه علمی استادی ارتقا یافت. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، نیلوفر میکائیلی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اولین زن در استان اردبیل به مرتبه علمی استادی ارتقا یافت. همچنین حبیب ابراهیم‌پور عضو هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی نیز به عنوان اولین عضو هیات علمی در رشته مدیریت دولتی در سطح دانشگاه‌های شمال و شمالغرب کشور به مرتبه علمی استادی ارتقا یافت. 
همچنین در این جلسه حمیدرضا محمددوست چمن آباد از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و عادل اکبری مجد از دانشکده فنی و مهندسی از مرتبه علمی دانشیاری به مرتبه علمی استادی ارتقا یافتند. حسین محمدزاده از دانشکده علوم، اسماعیل سعادتی خمسه و حسین رحیمی کلور از دانشکده ادبیات و علوم انسانی، ولی رسولی شربیانی و نعمت هدایت ایوریق از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، علی رضایی شریف از دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و سیف اله آقاجانی از دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی نیز از مرتبه علمی استادیاری به مرتبه علمی دانشیاری ارتقا یافتند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.