رئیس دادگستری شهرستان پارس‌آباد از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر پارس‌آباد خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سید عبداله طباطبایی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان پارس‌آباد با اعلام این خبر اظهار کرد: در کنار این عضو شورا یک شخص کار چاق کن نیز دستگیر شده و پرونده در مرحله تحقیقات بوده که پس از صدور قرار نهایی به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اعضای شورای شهر پارس‌آباد سلب عضویت شده اما رای صادر شده قطعی نمی‌باشد و تصمیم نهایی را دیوان عدالت اداری صادر خواهد کرد.

رئیس دادگستری پارس‌آباد با گلایه از اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان بیان کرد: در شان شهر پارس‌آباد نمی باشد که هفت ماه شهردار نداشته باشد و اتفاقات اخیر رخ بدهد بنابراین اصحاب رسانه با توجه به رسالت خود باید در جریان انتخابات نسبت به آگاهسازی مردم اقدام کنند.

طباطبایی با اشاره به عملکرد دستگاه قضایی در شهرستان پارس‌آباد، تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون مجموع ۵۸ هزارو 961 پرونده در دادگستری تشکیل و مورد بررسی قرار گرفته است که با تلاش شبانه‌روزی همکاران در صلح و سازش پرونده‌های تشکیل یافته، شهرستان پارس‌آباد رتبه اول استانی را کسب کرده است.

رئیس دادگستری پارس‌آباد با اشاره به اینکه بیشتر پرونده‌های تشکیل شده متاثر از وضعیت اقتصادی جامعه است، گفت: به دلیل واکنش‌ها و مجازات‌های بازدارنده در سطح شهرستان پرونده‌های خشن از جمله درگیری کاهش چشمگیری داشته و امروز پرونده‌‌های فرهنگی و اجتماعی از آمار بیشتری برخوردار است.
طباطبایی ادامه داد: نیاز است تا نهادهای فرهنگی و حمایتی اصحاب رسانه، قلم و بیان برای کاهش مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی و به ویژه طلاق پای کار آمده و در این راستا گام‌های محکمی بردارند چرا که معضلات فرهنگی از جمله طلاق در رشد منفی ذهن و عقلی کودکان تاثیر بسزایی دارد.
رئیس دادگستری پارس‌آباد همچنین به کسب رتبه استانی دادگستری پارس‌آباد در صدور اوراق الکترونیک نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۷ هزار و ۲۵۰ هزار مورد ابلاغیه و احضاریه صادر شده ۱۳هزار و ۱۶۹ مورد الکترونیکی بوده و مراجعه به منزل توسط مامورین کاهش یافته و سبب شده ماموران انتظامی بیشتر در خدمت اهالی شهرستان باشند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.