استاندار اردبیل گفت: در راستای احیا و تحرک واحدهای تولیدی راکد در اردبیل تا 10 روز آینده آمار این واحدها احصا شده و در اختیار دستگاه‌های ذیربط قرار می‌گیرد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در دیدار با مسئولان قضائی اردبیل در آستانه هفته قوه قضائیه اظهار کرد: قوای مجریه و قضاییه در حل مشکلات مردم و رسیدن به یک هدف مشترک شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و این تلاش دستگاه قضائی در راستای رونق تولید و اشتغال در اردبیل ستودنی است.
وی با اشاره به اینکه همدلی، همراهی و نیت هر دو قوه کاهش مشکلات مردم و افزایش اشتغال در استان بوده است، خاطرنشان کرد: در سایه وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی می‌توان به رونق تولید و افزایش اشتغال در جامعه امیدوار بود.
استاندار اردبیل با بیان اینکه پای کار بودن تمامی دستگاه‌ها در برگزاری رویدادها قابل تقدیر است، افزود: هماهنگی و همدلی دلسوزانه نیروهای نظامی، امنیتی، قضایی و دستگاه‌های اجرایی استان در مسابقات لیگ والیبال ملت‌های جهان در اردبیل کم‌نظیر بوده است.
بهنامجو نقش قوه قضاییه در راه اندازی و تعیین تکلیف واحدهای راکد اقتصادی را بااهمیت توصیف کرد و گفت: برای تعیین تکلیف و احیای مجدد واحدهای تولیدی راکد آمار دقیق تا ۱۰ روز آینده احصا می‌شود و به منظور ایجاد اشتغال پایدار احکام قضایی برای واحدهای دارای مشکل ضرورت دارد.

وی افزود: در سالجاری با همکاری قوه قضاییه گام‌های اساسی در زمینه اشتغال و تولید برداشته می‌شود.

بهنامجو تلاش برای کاهش تعداد پرونده‌های قضایی را مهم ارزیابی کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه کاهش بزهکاری‌ها و نزاع دسته جمعی در روستاها و شهرها برنامه داشته باشند تا با پیشگیری‌های کارشناسی از میزان تشکیل پرونده در دستگاه‌های قضایی کاسته شود.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید مظلوم دکتربهشتی و 72 نفر از یاران ایشان اظهارکرد: نیت و نگاه شهید بهشتی باید اسوه و الگوی همه مسئولان نظام در قوای سه گانه قرار گیرد چرا که این شهید مظلوم دلسوزانه در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی خدمت بی‌منت را سرلوحه اهداف خود قرار داده بود.

استاندار اردبیل نظم و انضباط، استکبار ستیزی، مبارزه با فساد و تلاش در راستای ارتقای فرهنگ اسلامی را از خصوصیات بارز شهید بهشتی اعلام و تصریح کرد: نقش شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی و همراهی با یاران صدیق انقلاب غیر قابل کتمان است.
در این جلسه رییس کل دادگستری استان اردبیل نیز با بیان اینکه دستگاه قضا با تمام ظرفیت در حل مشکلات مردم و ایجاد امنیت تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: ما در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با تمام توان از حقوق عامه مردم دفاع کرده و در تحقق رونق تولید از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
سیدناصر عتباتی اظهار کرد: همدلی و همراهی قوه قضاییه و مجریه برای حل مشکلات مردم و حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در اولویت کاری قرار می‌گیرد و گام‌های اساسی در راه‌اندازی واحدهای راکد برداشته خواهد شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.