با هدف افتتاح برخی پروژه‌های ورزشی و در ایام بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال جهان وزیر ورزش و جوانان امروز وارد اردبیل شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مسعود سلطانی‌فر بعد از ورود به اردبیل به منظور بازدید از مجموعه ورزشی 20 هزار نفری علی دایی در این ورزشگاه حاضر شد.
همچنین امروز قرار است با حضور وزیر ورزش و جوانان سالن 12 بهمن اردبیل افنتاح شده و سلطانی‌فر بازدیدی را نیز از پیست اسکیت خاورمیانه به عمل آورد.
در ادامه بازدید وزیر ورزش و جوانان از طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی در اردبیل مسعود سلطانی‌فر با حضور در ورزشگاه 6 هزار نفری حسین رضازاه رقابت بین‌ تیم ملی والیبال ایران و تیم‌ ملی پرتغال از سری مسابقات هفته چهارم لیگ والیبال ملت‌های جهان را تماشا کند.
سفر دو روزه وزیر ورزش و جوانان به اردبیل فردا نیز با افتتاح سالن 3 هزار نفری شهرستان گرمی ادامه دارد و قرار است سلطانی‌فر با حضور در شهرستان پارس‌آباد پروژه‌های ورزشی تالار وزنه‌برداری، زمین چمن، سالن 5 هزار نفری و خوابگاه ورزشی شهرستان پارس‌آباد را افتتاح و یا کلنگ‌زنی کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.