شهردار اردبیل گفت: برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت عضو کشورهای اکو به میزبانی اردبیل حضور سرمایه‌گذاران را در حوزه‌های مختلف در شهر اردبیل تشدید کرده است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در ضیافت شام برای شرکت‌کنندگان در دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در هتل شورابیل اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری اردبیل با افتخار میزبان شرکت کنندگان در این رویداد عظیم است تا ضمن معرفی اردبیل به عنوان شهر انسان‌محور بتواند گوشه‌ای از بضاعت و توان توسعه‌ای را برای جلب مشارکت سرمایه‌گذاران فراهم کند.

وی با بیان اینکه این رویداد در شرایط کنونی و ماه‌های آینده قطعا منشا خیر و برکت برای تحول و توسعه اردبیل خواهد بود، خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریت شهری ما خوشحال می‌شویم تا سرمایه‌گذاران و شرکت کنندگان در این کنفرانس دست کمک و همراهی دراز کرده و به نوعی به اجرای طرح‌های تحول‌آفرین با الگوهای موفق کمک کنند.
شهردار اردبیل ویژگی‌های شهر انسان‌محور را توجه به مولفه‌های توسعه فرهنگی و نیازهای اجتماعی و زیستی اعلام کرد و گفت: مهمترین کارکرد چنین کنفرانس‌هایی تبادل دانش نوین است که قطعا با الگوهای موفق جهانی معرفی قابلیت‌های گردشگری سلامت زمینه توسعه و تحرک شهرها و آبادانی آنها را به همراه خواهد داشت.
لطف‌اللهیان بیان کرد: ما در شهر اردبیل سالانه میزبان هزاران گردشگر خارجی به نیت و قصد بهره‌مندی از خدمات بهداشتی – درمانی هستیم که حضور آنها تحول اقتصادی را در شهر اردبیل و مدیریت حوزه‌های مختلف رقم زده است.

وی ادامه داد: به لحاظ تشابهات فرهنگی، جغرافیایی، سیاسی و اقتصادی و سطح توسعه ما تناسب و همکاری‌های مشترکی را با کشورهای عضو اکو داریم که قطعا بهره‌گیری از تجارب یکدیگر می‌تواند به تحول‌آفرینی و حرکت‌های امیدبخش در توسعه پایدار شهری نیز کمک کند.
شهردار اردبیل زیست سالم را زمینه‌ساز تربیت شهروند خلاق و تحقق شعار انسان‌محور شهری توصیف کرد و افزود: اردبیل که از تنوع گردشگری به ویژه گردشگری سلامت برخوردار است در تحقق اهداف و برنامه‌های شهر سلامت‌محور نیازمند رویکردهای منطقی و دانش بنیانی است که خود زمینه حرکت‌های جهشی و تحولی را فراهم می‌آورد.
اعضای شرکت کننده در دومین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت اکو بعد از آئین اختتامیه در ضیافت شامی که شهرداری و شورای شهر اردبیل تدارک دیده بودند حضور پیدا کرده که در حاشیه این ضیافت برخی نشست‌های دوجانبه و چندجانبه شهردار اردبیل با سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف برگزار شد که نتایج آن می‌تواند به نفع توسعه شهر و تقویت تعاملات شهروندی شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.