رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری کارگاه «آشنایی با قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و تأمین مالی شرکتی» در اردبیل خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مهران اوچی اردبیلی با اعلام این خبر افزود: این کارگاه به همت مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اردبیل و با همکاری شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس کشور و پارک علم و فناوری استان، روز چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.
 وی خاطرنشان کرد: کارگاه مذکور می‌تواند برای علاقه‌مندان بازار سرمایه و بورس،  دانشجویان رشته‌های مختلف از جمله اقتصاد، حسابداری، مدیریت مالی، مدیریت کسب و کار، امور بانکی، سرمایه‌گذاران و مدیران شرکت‌ها و صاحبان صنایع و تعاونی ها، فعالان و مدیران کسب و کارهای نوپا، فناوران مراکز رشد و پارک علم و فناوری و فعالان رسانه ای برای شرکت در جشنواره کشوری بورس و رسانه مفید باشد.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل اضافه کرد: کارگاه آشنایی با قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و تأمین مالی شرکتی در سالن آموزشی پارک علم و فناوری استان اردبیل برگزار می‌شود و انتظار می رود از طریق تالار بورس، اتاق بازرگانی، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری  و مراکز رشد استان، علاقه‌مندان و فعالان بخش‌های مختلف در این کارگاه شرکت کنند.
اوچی اردبیلی، معرفی ساختار بازار سرمایه و آشنایی با نهادهای مالی، کارگاه ابزارهای تأمین مالی و پوشش ریسک و مکانیزم عملیاتی بازار سرمایه و آشنایی با روش‌های تحلیلی در معاملات را از بخش‌های مهم این کارگاه آموزشی عنوان کرد.
وی با اشاره به حضور مدیران سازمان بورس کشور در این کارگاه تصریح کرد: در این کارگاه دکتر یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی سازمان بورس به عنوان سخنرانی خواهند کرد و به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر از سوی بورس اعطا خواهد شد.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه این نهاد از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی تاثیرگذار حمایت می‌کند، گفت: علی‌رغم هزینه‌هایی که برگزاری این کارگاه در پی دارد اما با همکاری مناسب مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل، شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس کشور و پارک علم و فناوری استان اردبیل، ثبت‌نام و حضور برای علاقمندان به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.
اوچی اردبیلی افزود: متقاضیان می‌توانند ضمن تماس با مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل و یا مراکز رشد و پارک علم و فناوری استان اردبیل نسبت به ثبت نام اقدام نموده و در این کارگاه یک روزه حضور یابند و یا با مراجعه به سایت www.impard.acecr.ac.ir  اطلاعات لازم را کسب کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.