تیم ملی والیبال ایران برای حضور قدرتمندانه در هفته چهارم والیبال لیگ ملت‌های جهان وارد اردبیل شدند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، تیم ملی والیبال با تمام نفرات اصلی و سرمربی خود در حالی وارد فرودگاه اردبیل و از آنجا رهسپار سرعین شدند که در هفته چهارم لیگ ملت‌های جهان باید طی روزهای 31 خرداد و اول و دوم تیرماه در شهر اردبیل میزبان پرتغال، استرالیا و فرانسه باشد.
بلندقامتان ایران که سومین هفته لیگ ملت‌ها را با سه برد پشت سر گذاشته و در صدر جدول قرار دارند، در حساس‌ترین بازی‌ها اینبار و در دیار قهرمانان و پهلوانان سبلان به مصاف رقبای سرسختی خواهند رفت تا بار دیگر با بازی‌های خوب که با همراهی تماشاگران خونگرم اردبیلی خواهد بود، بتوانند به بردهای شیرین دست یابند.
اما فروش بلیط بازی‌های ایران با حریفان قدر در هفته چهارم که با برخی مشکلات روبرو بوده از امروز و برای بازی ایران و استرالیا آغاز شد.
به گفته مسئولان ورزش و جوانان استان اردبیل علاقمندان می‌توانند برای حضور در سالن برگزاری این مسابقات نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کرده و با تهیه بلیط در روز برگزاری مسابقه که 31 خرداد و از ساعت 20 شروع می‌شود وارد ورزشگاه شوند.
قرار است فردا و پس فردا نیز دو تیم دیگر حاضر در این مسابقات پرتغال فرانسه وارد اردبیل شوند تا خود را برای حضور در مسابقات آماده کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.