معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: از محل اعتبارات ملی در سالجاری 150 میلیارد تومان منابع صرف توسعه بزرگراه‌های استان می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مسعود امامی یگانه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گرمی اظهار کرد: بیش از 85 میلیارد تومان از این منابع صرف توسعه راه‌ها و بزرگراه‌های شمال استان اردبیل خواهد شد.
وی سهم استان اردبیل را از اعتبارات تملک دارایی 237 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: سهم گرمی از این مبلغ 27 میلیارد تومان است که امیدواریم در بخش عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل اولویت هزینه‌کرد اعتبارات امسال را رونق تولید، اجرای طرح‌های اشتغالزا و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت: در این بین برخی از پروژه‌ها در مرکز استان و شهرستان‌ها برای سفر رئیس جمهور آماده افتتاح خواهد شد.
امامی افزود: افزایش 2.5 برابری اعتبارات در حوزه راهسازی ایجاب می‌کند تا ما تکمیل این پروژه‌ها را به عنوان یک اولویت اساسی در سفر به شهرستان‌ها قرار دهیم.
وی به سفر تابستانی رئیس جمهور به استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: اولویت پیگیری پروژه‌ها در این سفر و تامین اعتبار مربوط به تکمیل پروژه‌های آب و راه خواهد بود.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: با پرهیز از اجرای پروژه‌های جدید سعی ما بر این است تا پروژه‌های نیمه تمام به سرانجام برسد و در صورت نیاز واگذاری پروژه‌ها به پیمانکاران از طریق مناقصه به انجام برسد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.