فرمانده سپاه عاشورا افتخار و سربلندی ایران اسلامی را در گرو خلق حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری برشمرد.

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در اجتماع بزرگ بسیجیان ویژگیهای تشخیص برای انتخاب اصلح را رهنمودهای شیوا و قاطعانه مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: امروز همه دلسوزان نظام و انقلاب وظیفه دارند و معیارها و ویژگی های انتخاب اصلی را در جامعه تبیین کنند.

وی از شاخصه رئیس جمهور اصلح را شجاع، مدیر و مدبر و در رأس همه ولایتمدار و پیرو ولایت برشمرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: با وجود توطئه ها و تحریمهای استکبار جهانی ایران اسلامی با تلاش و همت متخصصان بسیجی و ولایی برای کشورمان در جهت رسیدن به خودکفایی این تحریمها به فرصت تبدیل شده است.

پورجمشیدیان تأکید کرد سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که امسال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است باید با بصیرت و حضور حماسی مردم منجر به خلق حماسه ای دیگر در روز 24 خرداد شود.

این سردار 8 سال دفاع مقدس افزود: شورای نگهبان با شجاعت و قاطعیت در یک اقدام انقلاب برنامه ریزی دشمنان نظام و انقلاب و عوامل فتنه و انحرافی برهم زد.

پورجمشیدیان افزود: خوشبختانه از همه سلایق سیاسی به میدان رقابت ریاست جمهوری آمده اند که دراین راستا باید دقت کنیم رئیس جمهوری را که عزت، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را با پایبندی به خون شهدا، ولایت و قانون اساسی پاس بدارد انتخاب کنیم و با خلق حماسه سیاسی ملت ایران، زمینه را برای خلق حماسه اقتصادی فراهم کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا تأکید کرد: نباید برای اثبات خود اقدامات و خدمات دولتهای گذشته و نظام اسلامی را زیرسوال ببریم و باید با نقد منصفانه خود به مردم امید دهیم نه اینکه کارهای بزرگی که در کشور در طول انقلاب شکوهمند اسلامی شده است نفی کنیم.

وی گفت: معیار و ملاک انتخاب اصلح، رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده و سپاه و بسیج پیرو ولایت بوده و با تبعیت از ولایت با انتخاب فرد اصلح برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب به یادگار خواهند گذاشت.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و افزود: شوراها نماد مشارکت مردم در کمک به بحران و توسعه شهری می باشد که دراین خصوص نیز با تعامل و همفکری افرادی صاحب فکر و متعدد متخصص برای فعالیت در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند.

نماینده مردم اهر و هریس نیز شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را عمل به وصیت شهدا و امام راحل برشمرد و افزود: با آگاهی و بصیرت و انتخاب افراد دلسوز و ولایتمدار و متخصص گامی در جهت پاسداری از اهداف والای انقلاب اسلامی برداریم.

عباس فلاحی باباجان در قسمتی دیگر از سخنان خود اشتغال و سرمایه گذاری را در شهرستان اهر با توجه به پتانسیل های بالقوه از برنامه های مسئولین شهرستان در جهت کمک به امر اشتغال برشمرد.

نماینده مردم اهر و هریس گفت: با تلاش های انجام شده و بیش از ده طرح اشتغالزایی در بخش صنعت، کشاورزی، معدن و خدمات در حال اجرا در این شهرستان می باشد که امید است با بهره برداری از این طرح ها شاهد اشتغال پایدار برای بیش از یکهزار نفر باشیم. 

کدخبرنگار: 1123


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.