مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل و با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، پروانه رضاقلیزاده در جلسه بررسی برگزاری این جشنواره در اردبیل اظهار کرد: این جشنواره با موضوعات حضرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(ع)، احمد احمدبن موسی‌ (ع) برگزار می‌شود.
وی به بخش ویژه این جشنواره نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در بخش ویژه این جشنواره نیز موضوع حضرت ابن‌الرضا امام جواد(ع) شاهد رقابت شرکت‌کنندگان خواهیم بود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با بیان قالب‌های نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل بیان کرد: این جشنواره در قالب‌های نقاشی، پویش کتابخوان، چهارگزینه‌ای و معرفی کتاب در اردبیل و با همراهی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار خواهد شد.
رضاقلیزاده مهلت شرکت در این مسابقه را 28 خرداد ماه اعلام کرد و افزود: علاقمندان شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند برای دریافت کتاب‌ها به نشانی www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

وی همچنین افزود: شرکت کنندگان برای دریافت امانی کتاب‌های مسابقه نیز می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در این جشنواره شرکت کنند.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از همکاری 15 نهاد فرهنگی اردبیل در برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت: انتظار می‌رود همچون هشت دوره گذشته ما شاهد استقبال پرشور مردم و علاقمندان به اهل بیت عصمت و خاندان نبوت در این جشنواره باشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.