با حضور معاون و مشاور نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران فرهنگی اردبیل پروانه رضاقلیزاده به عنوان مدیر کل جدید کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مراسم که در سالن بیضای اردبیل برگزار شد، با قدردانی از زحمات چهار ساله رباب عزیزخانی مدیر کل سابق کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل یکی دیگر از بانوان فرهیخته استان اردبیل پروانه رضاقلیزاده که پیش از این مسئولیت مدیر کلی امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل را برعهده داشت به این سمت منصوب شد.

مدیر کل جدید کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در این مراسم با قدردانی از حسن اعتماد استاندار و دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی در واگذاری این مسئولیت خطیر و سنگین اظهار کرد: با توکل بر خداوند و بهره‌گیری از تجارب مدیران و کارشناسان در این حوزه و همکاری و همراهی تمامی مجموعه‌های دخیل در حوزه کتابخانه‌های عمومی به ویژه کتابداران و کارشناسان سعی خواهیم کرد در این مسئولیت به نحو شایسته به ماموریت محوله عمل کنیم.
پروانه رضاقلیزاده یکی از عناصر اصلی در حوزه فرهنگسازی را توجه به حوزه کتاب و کتابخوانی و افزایش ساعات مطالعه مردم به عنوان زیرساخت توسعه همه جانبه حوزه فرهنگی اعلام و خاطرنشان کرد: ما قطعا با گسترش فرهنگ کتابخوانی و انس بیشتر مردم با این مقوله به ارتقای آگاهی مردم و دانایی آنها در جامعه کمک خواهیم کرد.
وی افزود: ما با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری سعی داریم تا امر کتابخوانی را به عنوان یک حرکت فراگیر در اقشار مختلف جامعه و به صورت تخصصی توسعه دهیم تا در همه گروه‌های سنی افراد جامعه و اعضای خانواده راغب به مطالعه کتاب و ارتقای علم و آگاهی خود باشند.
مدیر کل جدید کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل ادامه داد: در کنار نهاد کتابخانه‌های عمومی ما انتظار مشارکت و همراهی سایر مجموعه‌ها را با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان داریم تا به شکل فراگیر امر کتاب و کتابخوانی در سبد خرید و توجه خانواده‌ها قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگر این فرهنگ اصیل ایرانی ارتقا یابد.

رضاقلیزاده با قدردانی از تلاش چندین ساله مدیر کل سابق کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل که در توسعه کمی و کیفی این مجموعه تلاش و پیگیری کردند، گفت: در برنامه‌‌ریزی جدید سعی خواهیم کرد در چارچوب شرح وظایف ابلاغی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی به اهداف و برنامه‌های تعریف شده به درستی عمل کنیم.

وی اضافه کرد: ما به راحتی می‌توانیم با تقویت بخش فرهنگ به ویژه توسعه و تقویت امر کتاب و کتابخوانی به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کنیم که در همین راستا در کنار معرفی فرهیختگان استان در حوزه نویسندگی و شعر و شاعری سعی خواهیم کرد از تولید آثار در این بخش‌ها حمایت کنیم.

مدیر کل جدید کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با تاکید بر حمایت تخصصی از توسعه امرر مطالعه در گروه‌های سنی مختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان بیان کرد: ما در شهرها و روستاها با برنامه‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی سعی خواهیم کرد ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی را به سرانجام رسانده و نوعی گفتگوی عمومی را در این زمینه ارتقا دهیم.
در این مراسم از زحمات رباب عزیزخانی مدیر کل سابق کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل قدردانی و با اعطای حکم پروانه رضاقلیزاده به عنوان مدیر کل جدید کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل معرفی شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.