رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: آن دسته از داوطلبانی که برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند باید تائیدیه استعفای خود را اخذ کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهروز ندایی در نشست با خبرنگاران در تشریح فعالیت‌های ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار  کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام مدیریت‌های عالی کشور از طریق انتخابات عملی شده به طوری که اولین انتخابات در 12 فروردین 1358 با بیشترین آمار شرکت‌کنندگان یک اتفاق بی‌نظیر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان اردبیل تاکنون 22 انتخابات مستقل برگزار شده است، خاطرنشان کرد: بعد از استان شدن اردبیل چهارمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل برگزار شد که ما شاهد حضور حداکثری مردم در این انتخابات نیز بودیم.
سخنگوی ستاد انتخابات استان اردبیل از آغاز فعالیت این ستاد اردبیل با 6 کمیته خبر داد و گفت: این کمیته‌ها شامل کمیته اطلاع‌رسانی، کمیته امنیت، حراست و استعلامات، حقوقی، فناوری اطلاعات و پشتیبانی با معرفی روسای آنها تشکیل شده و اعضای ستاد انتخابات در اردبیل مشخص شده‌اند.

ندایی با بیان اینکه برنامه زمان‌بندی انتخابات به صورت روزشمار در اختیار ستادهای استانی قرار گرفته است، افزود: اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده 24 بهمن ماه منتشر شده و داوطلبیان به مدت یک هفته از 24/11/98 تا 30/11/98 فرصت دارند تا فعالیت‌های تبلیغاتی خود را انجام دهند.

وی گفت: روز دوم اسفندماه ما در سطح کشور و استان اردبیل شاهد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود که انتظار می‌رود تمام افرادی که در خود شایستگی و ظرفیت حضور در قوه مقننه را دارند اعلام آمادگی کرده و در کنار آن مردم نیز با شور و شعور همیشگی خود در این انتخابات حاضر شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به بحث استعفای داوطلبین از تمام سمت‌های دولتی و قانونی خود اشاره کرد و گفت: داوطلبین باید حداکثر 6 ماه قبل از ثبت نام از تمامی سمت‌های خود استعفا دهند و نیاز است تا این استعفا با ثبت در سامانه وزارت کشور محقق شود.

ندائی ضرورت اخذ تائیدیه استعفای داوطبلین را نیز یادآور شد و بیان کرد: صرف استعفا کافی نیست و ضروری است تا داوطلبین شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمان ثبت نام این تائیدیه را به فرمانداری‌های محل ثبت نام ارائه دهند.

وی گفت: تاکید ما در استان برگزاری انتخابات پرشور بی‌طرفانه است و در ستاد انتخابات استان خارج از هر طیف و جناح‌بندی اعضای ستاد و کمیته‌های معرفی شده درصدد برگزاری انتخابات پرشور، عاقلانه و منظم است.
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل زمان ثبت نام این دوره از انتخابات را از 10 آذرماه تا 16 آذرماه به مدت یک هفته بیان کرد و گفت: بر اساس تقویم زمان‌بندی ارائه شده از سوی ستاد انتخابات کشور 10 تا 16 خرداد ماه نیز زمان استعفای کاندیداها اعلام شده و این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.