مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آمریکا امروز عاجزتر از هر مقطع دیگر در حال دست و پا زدن در گرداب دیوانگی‌های ترامپ است  و قطعا در جنگ اراده‌ها نیز در برابر ملت ایران مغلوب خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل و در گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد متعلق به همه نسل‌هاست به طوری که در این روز آزادی کل بشریت رقم خورده و رزمندگان اسلام با این پیروزی برای همیشه دشمنان را روسیاه کردند.

وی خاطرنشان کرد: اگر فتح خرمشهر نبود سایر فتوحات به دست نمی‌آمد و قطعا مقاومت مردم سوریه، عراق، لبنان و یمن منبعث از روحیه مقاومتی است که سوم خرداد را رقم زده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه در این فتح بزرگ شرایط و فضایی به وجود آمد تا سایر فتوحات و آزادی‌ها رقم بخورد، گفت: آزادی خرمشهر نتیجه ایمان، وحدت و همگرایی ملت ایران بود که با بصیرت به دست آمد و ما در سایه چنین فتح بزرگی امروز نیز بر قلب دشمنان رعب و وحشت انداختیم.

فیاضی بیان کرد: اگر آمریکا امروز تنها به بهانه ایجاد رعب و وحشت در منطقه ناو جنگی خود را راهی خلیج فارس می‌کند نتیجه بی‌خردی آنهاست و این حرکت آمریکا آب در هاون کوفتن است چرا که ناو جنگی آمریکا به خودرویی می‌ماند که امروز چهار لاستیک آن پنچر شده است.

وی ادامه داد: نظام غرب زمانی با همراهی 40 کشور پشت سر صدام به جمهوری اسلامی ایران هجمه وارد کردند ولی امروز خودشان در برابر اراده این ملت ظاهر شدند که قطعا در این جنگ نیز مغلوب خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل جنگ امروز استکبار را جنگ تمام عیار اقتصادی، فرهنگی و سیاسی برشمرد و تصریح کرد: ما باید در چنین شرایطی آرایش جنگی به خود بگیریم تا داغ پیروزی را به دل آمریکائی‌ها گذاشته و بار دیگر آنها را در این مهلکه با شکست و عجز روبرو سازیم.
فیاضی تنها راه موفقیت ملت ایران را تکیه بر عنصر مقاومت و تقویت روحیه ایمانی و اراده مستحکم توحیدی برشمرد و افزود: آمریکا در برابر اراده ملت ایران توان مقابله ندارد و یقینا آمریکائی‌ها دنبال نقطه ضعف ما هستند تا به نوعی ملت ما را به سمت تسلیم و شکست بکشانند.


وی اظهار کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری اعلام کردند آمریکا به سمت جنگ نظامی نخواهد رفت بلکه آنها روی ضعف اراده مسئولان و مدیران کم اراده ما حساب باز کرده‌اند که باید به هوش باشیم تا دشمن نتواند از این منفذ به نفع خود سودی ببرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: در  کنار حفظ وحدت شایسته است در این نقطه استیصال آمریکا مراقبت نفوذی‌ها باشیم تا مبادا دشمن بتواند به نفع خود و به ضرر ملت ما حرکتی سخیف انجام دهد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.