به گزارش ایرنا ، بهزاد نواختی مقدم روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: 204 نفر از این تعداد در برف و کولاک ، 71 نفر در حوادث و سوانح رانندگی جاده ای ، 60 نفر در توفان ، 10 نفر در حوادث ساحلی و دریایی ، هشت نفر در سیل و آبگرفتگی ، سه نفر مراجعه کننده حضوری، یک نفر به علت ریزش آوار و یک نفر در حوادث شهری دچار حادثه شده بودند.
وی با بیان اینکه این افراد در پی وقوع 39 مورد دچار حادثه شدند، اظهار داشت: 25 مورد حادثه رانندگی جاده ای، چهار مورد حادثه دریایی و ساحلی، سه مورد حادثه گرفتاری در برف و کولاک ، 2 مراجعه کننده حضوری ، 2 مورد حادثه توفان، یک مورد حادثه ریزش آوار ، یک مورد حادثه سیل و آبگرفتگی و یک مورد حادثه شهری از جمله حوادث اتفاق افتاده در دومین ماه سال جاری است که در همه این موارد امدادگران جمعیت هلال احمر با حضور بموقع در محل وقوع حادثه به گرفتار شدگان و حادثه دیدگان امداد رسانی کردند.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث 56 نفر مصدوم شدند، اضافه کرد: 2 نفر به صورت سرپایی درمان شده و 12 نفر هم توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
نواختی مقدم با بیان اینکه 62 تیم عملیاتی برای امدادرسانی در این حوادث بکار گرفته شد، ادامه داد: این تیم ها با بکارگیری 230 نفر و 79 دستگاه ناوگان اعم از آمبولانس ، ست نجات و خودرو کمک دار پشتیبانی به یاری حادثه دیدگان شتافتند.
اردبیل جزو 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات های زیادی بر جای می گذارد.
6130/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.