محمد حسینقلی‌زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:سال قبل قرار بود 30 پروژه دولتی این استان به بخش خصوصی واگذار شود که همه آنها انجام شد .
وی از تکمیل سند آمایش استان تا 15 خرداد ماه امسال خبر داد و گفت: سند توسعه شهرستان‌های استان در حال تکمیل است و امیدواریم تا پایان خرداد ماه امسال نهایی شود.
معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به جذب اعتبارات سال 97 افزود: تا 31 تیرماه دستگاه‌های اجرایی استان فرصت جذب اعتبارات را دارند به طوری که تاکنون بیش از 50 درصد جذب این اعتبارات انجام شده است.
حسینقلی‌زاده اضافه کرد: اعتبار سال 96 به شکل کامل جذب شده و تنها در مواردی اسناد خزانه باقی مانده که تا پایان تیرماه آنها نیز جذب خواهند شد .
وی رقم تخصیص‌های سال 97 را در حدود 60 درصد اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از یک هزار مورد موافقتنامه به امضا رسیده و مبادله موافقتنامه‌های هزینه‌ای تا پایان خرداد و موافقتنامه عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان نیز تا هفته اول مرداد ماه به سرانجام خواهد رسید.
حسینقلی‌زاده در پایان گفت: در حوزه سند آمایش نیز با حساسیت و دقتی که در تدوین آن به عمل آمده است سند استان اردبیل جزو 2 سند برتر کشور معرفی شده است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.