به گزارش ایرنا ، فرهاد سبحانی روز سه شنبه در بازدید از عملیات اجرایی این پروژه افزود: این برج 12 طبقه با پیش بینی احداث بزرگترین فروشگاه و راه اندازی 80 واحد تجاری ، شهربازی سرپوشیده و ده ها واحد مسکونی در طبقات فوقانی توسط بنیاد مسکن استان در زمین این بنیاد واقع در خیابان ولیعصر این در حال احداث است.
وی گفت: برای عملیات اجرایی خاک برداری و فوندانسیون طبقات زیرزمین این پروژه بزرگ تجاری ، خدماتی و رفاهی شهر تاکنون ببش از 80 میلیارد ریال هزینه شده است.
او با اشاره به فقدان امکانات اجرای پروژه های بزرگ ساختمانی در خلخال اظهار داشت: نبود ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر در منطقه برای بکارگیری در پروژه از جمله مشکلات بنیاد مسکن در احداث بزرگترین و بلندترین طرح طبقاتی آن است.
او همچنین با بیان اینکه فاز اول پروژه گردشگری ازناو خلخال که توسط بنیاد مسکن اجرا شده، افزود: عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه شامل افزایش ارتفاع آبشار مصنوعی و ایزوله آن و نیز ادامه عملیات سنگفرش معابر این تفرجگاه و نیز مسیر پیاده روی سه کیلومتری تفرجگاه کمرخونه روستای خوجین تا محل چشمه ازناو نیز بزودی آغاز خواهد شد.
سبحانی از تخصیص 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی در اختیار نمایندگان مجلس برای اجرای طرح هادی روستایی خلخال و کوثر در سال جاری خبر داد و گفت: این اعتبار برای اجرای پروژه های آسفالت معابر روستاهای این 2 شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.