به گزارش ایرنا ، نادر سقاء روز دوشنبه در نشستی با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: مساجد بستر ساز مفاهیم فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان بوده و برای پر رنگ کردن برنامه های فرهنگی و هنری در این کانون ها تلاش می شود.
وی برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را بستری مناسب برای آموزش مفاهیم فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان دانست و گفت: با تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره رضوی در برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره مشارکت می کنیم.
او همچنین با اشاره به اجرای طرح 'شنبه کتاب' و نشست های هماهنگی غنی سازی اوقات فراغت در کانون های مساجد استان افزود: از این ظرفیت ها در برای بهره برداری بهتر در برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استفاده خواهیم کرد تا در جهت معرفی و سیره زندگی امام هشتم سهیم باشیم.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل نیز در این نشست با تشریح روند برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: این جشنواره به صورت فردی و خانوادگی برگزار می شود و قالب های مختلفی از جمله ، نقاشی برای کودکان ، پویش کتابخوان ، چهارگزینه ای مکتوب و اینترنتی در نظر گرفته شده است.
رباب عزیزخانی افزود: برای این جشنواره 12 عنوان کتاب در رده سنی کودک ، نوجوان و بزرگسال انتخاب شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی استان و تامین کتاب های مسابقه در این جشنواره شرکت کنند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.