به گزارش ایرنا ، یاسر شاهی روز یکشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا و شورای مشورتی ایثارگران خلخال افزود: از مجموع گلزارهای شهدای موجود در استان تاکنون 2 هزار و 998 گلزار ساماندهی شده و ساماندهی 279 گلزار باقیمانده در طول امسال اجرا خواهد شد.
وی اظهار داشت: از مجموع گلزارهای شهدای شهرستان خلخال نیز تا به امروز عملیات اجرایی ساماندهی 77 درصد شامل 288 گلزار به پایان رسیده و با صرف هزینه ای بالغ بر 18 میلیارد ریال عملیات اجرایی ساماندهی 97 گلزار باقیمانده امسال اجرا می شود.
شاهی گفت: انتظار از مسئولان دستگاه های اجرایی این کارگروه همکاری و هماهنگی لازم با بنیاد شهید امور ایثارگران در اجرا و تکمیل پروژه های ساماندهی گلزارهای شهدا در مناطق مختلف استان اردبیل است.
او افزود: گلزار شهدا از قداست خاصی برخوردار بوده و هر مسئولی باید از این قداست به نحو احسن پاسداری کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار داشت: جلسات شورای مشورتی ایثارگران نقطه اتفاق مسئولان دستگاه های اجرایی و جامعه ایثارگران بوده و بسیاری از موارد مصوبات این شورا کارساز حل بسیاری از مشکلات مربوط به این جامعه بوده است.
فرماندار خلخال نیز در این جلسه بر لزوم تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه های مربوط به جامعه ایثارگری و بنیاد شهید این شهرستان تاکید کرد.
فریدون بابایی با اشاره به افزایش روزافزون محدودیت های اعتباری در اعتبارات استانی اظهار داشت: هیچ عذر و بهانه ای برای خدمت به جامعه ایثارگری و خانواده شهدا قابل قبول نیست و ترویج این فرهنگ لازمه جامعه است ولی باید در نظر داشت که با استفاده از اعتبارات استانی و حتی در صورت تخصیص 100 درصدی این اعتبار در سال جاری ، اجرای طرح ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان بصورت کامل محقق نخواهد شد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.