سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: عرضه شکر برای مصارف خانگی در استان اردبیل بدون محدودیت انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، ارژنگ عزیزی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل اظهار کرد: در حوزه صنفی و صنعتی نیز توزیع شکر بر اساس میزان مصرف و تولید محصول انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تمام واحدهایی که برای دریافت سهمیه شکر معرفی می‌شوند مورد نظارت واقع شده و میزان مصرف و تولید محصول آن ها رصد می شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل همچنین بر استخراج صنایع پرمصرف شکر تاکید کرد و گفت: توزیع شکر برای این صنایع به دلیل مصرف عمومی به صورت سهمیه انجام می‌شود و باید روند عرضه آن کنترل شود.

عزیزی با اشاره به ادامه روند نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ در استان اردبیل تصریح کرد: در صورت مازاد بودن مرغ تولیدی در استان پشتیبانی امور دام استان نسبت به خرید تضمینی و انبار آن در سردخانه اقدام می‌کند.
وی گفت: با اقدامات انجام گرفته در راستای تامین نهاده‌های دامی به صورت سهمیه‌های دولتی افزایش قیمت مرغ متوقف شده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.