سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کشف مواد غذایی احتکار شده شامل برنج و خرما در اردبیل و نمین خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رامین صادقی اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی به سامانه 124 مبنی بر احتکار موادغذایی مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان اکیپ‌های نظارتی و بازرسی ما در محل مورد نظر حاضر شده و اقدام به شناسایی و کشف کالاهای احتکار شده توسط سودجویان در اردبیل و نمین کردند.

وی این کالاهای احتکار شده را شامل برنج و خرما اعلام و خاطرنشان کرد: ارزش این مواد احتکار شده 322 میلیون تومان بوده است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به اجرای طرح نظارتی ضیافت اشاره کرد و گفت: از دهم اردیبهشت ماه طرح نظارت ضیافت همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان این طرح ادامه خواهد داشت.
صادقی به فعالیت شبانه‌روزی این اکیپ‌ها در نظارت بر قیمت موادغذایی در بازار و مقابله با گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار اشاره کرد و افزود: بازرسان ما در قالب این اکیپ‌ها با هرگونه گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و احتکار و انبار مایحتاج ضروری مردم برخورد کرده و پرونده‌ها را به مراجع تعزیرات حکومتی تحویل می‌دهند.
وی از عموم هموطنان خواست؛ تا هرگونه گزارش تخلفات را با سامانه 124 در میان بگذارند تا در این ایام مردم در خرید موادغذایی پرمصرف نظیر خرما، شکر، قند، برنج و اقلام پروتئینی با مشکل روبرو نشوند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با ابراز خرسندی از تعدیل قیمت‌ها و شیب ملایم کاهش قیمت‌ها در برخی از محصولات در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: امیدواریم همین روند کاهشی را در مایحتاج ضروری مردم شاهد باشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.