سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل از آغاز اقدامات تدوین سند توسعه آموزش‌های مهارتی در استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، ارژنگ عزیزی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و شورای مهارت استان اردبیل اظهار کرد: در این سند نیاز رشته‌های مهارتی استان، منابع انسانی و مادی در افق 1400 استخراج و تدوین می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برای ورود به عرصه اشتغال، مهارت اصلی‌ترین مولفه است که باید حوزه‌های آموزشی و مهارتی این موضوع را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل همکاری دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش با دستگاه‌های مهارت‌آموزی و بخش خصوصی را ضروری دانست و گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان باید برای سپری کردن دوره‌های عملی در مراکز مهارت آموزی و کارگاه‌ها حضور یابند.
عزیزی افزود: سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، نیازمند نیروهای ماهر و با تجربه می‌باشد و در همین راستا لازم است آموزش‌های عملی به نیروهای تحصیل کرده و در حال تحصیل ارائه شود.
در این جلسه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز با ارائه گزارشی از روند تهیه سند راهبردی توسعه آموزش‌های مهارتی، خواستارهمکاری دستگاه‌ها در تدوین این سند شد.
قاسم رحیمی افزود: این سند به دنبال شناسایی وضعیت موجود استان در زمینه مهارت‌ها بوده تا به واسطه آن مسیر مهارت‌آموزی تا سال 1400 تعریف شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.