به گزارش ایرنا، علی رحمتی روز شنبه در بازدید از محور اردبیل - سرچم افزود: کوهستانی بودن منطقه، شرایط جوی و بارش برف و باران باعث ریزش کوه در این محور مواصلاتی می شود.
وی اظهار کرد: در برخی عملیات راهداری همزمان با برف روبی و نمک پاشی در ارتفاعات ریزش برداری نیز انجام شده تا ایمنی تردد در این محور برای رانندگان تامین شود.
او با اشاره به آخرین وضعیت ریزش برداری در جاده سرچم بیان کرد: در روزهای اخیر نیز 400 متر مکعب ریزش برداری در کیلومتر 105 و 106 جاده اردبیل- سرچم انجام شده و هم اکنون تردد در این محور برقرار است.
عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه ایمن سازی جاده یکی از الویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است، گفت:عملیات ریزش برداری و لق گیری جاده ها در صورت نیاز مجددا انجام می شود.
دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اردبیل با تقدیر از همکاری پلیس راه در مدیریت ترافیک و ریزش برداری در این محور افزود: محور اردبیل - سرچم از محورهای پر ترافیک استان به ویژه برای خودروهای سنگین است و به همین دلیل عملیات ایمنی راهداری با دقت و مراقبت تردد خودروها انجام می شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اظهار داشت: در برخی مواقع راهداران با تجهیزات لازم به ارتفاعات صعود کرده و نسبت به تثبیت سنگ های لق و ایمن سازی جاده اقدام می کنند.
جاده سرچم 178 کیلومتر طول دارد که حدود 50 کیلومتر از آن در منطقه کوهستانی قرار دارد. این جاده در سال 90 به بهره برداری رسیده است.
/6016/6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.