به گزارش ایرنا ، علی حسین احدی عالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تعهد این مدیریت در سال 97 برای ایجاد اشتغال 503 نفر بود که در مجموع برای 515 نفر اشتغال زایی در زمینه های مختلف دامداری ، صنایع و تولیدات گیاهی از محل طرح های اشتغال پایدار روستایی، اشتغال فراگیر ، مشاغل خانگی و خوداشتغالی محقق شد.
وی اظهار داشت: با ایجاد این میزان اشتغال بیش از 100 درصد سهمیه ابلاغی سال 97 در این شهرستان اجرایی شد.
مدیر جهاد کشاورزی اردبیل افزود: در سال گذشته از محل طرح های پایدار روستایی 80 طرح با اشتغال زایی 214 نفر به متقاضیان پرداخت شد.
احدی عالی گفت: در این مدت تعداد 250 طرح نیز برای دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر با اشتغال زایی 550 نفر به بانک های عامل معرفی شده که با اشتغال زایی 51 نفر با همکاری بانک های عامل به متقاضیان پرداخت شده است.
او افزود: تسهیلات اختصاصی صرف خرید ماشین آلات کشاورزی (تراکتور و کمباین) ، تسهیلات حمایتی مشاغل خانگی ، تسهیلات طرح های مستقل و ایجاد اشتغال و مهارت آفرینی در روستاها و توسعه و احیای طرح های نیمه فعال و فعال می شود.
به گفته وی ، مدیریت جهاد کشاورزی اردبیل اقدامات حمایتی لازم را در بحث اشتغال زایی انجام می دهد و افراد واجد شرایط می توانند برای دریافت راهنمایی و تشکیل پرونده به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل مراجعه کنند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.