به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی خلخال افزود: توسعه هر جامعه مبتنی بر آموزش و پرورش پویا و زنده است که این امر نیز در سایه وجود معلمان پرتلاش ، دلسوز و آگاه تحقق می یابد.
وی با تجلیل از معلمان بازنشسته و پیشکسوت جامعه فرهنگ پرور این شهرستان گفت: زیربنای توسعه همه جوامع مدارس و در راس آن نیز معلمان هستند که باید در هر زمان از تجربه و علم این تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت به نحو احسن در پیشبرد اهداف آموزشی ، اجتماعی و اقتصادی بهره برده شود.
او با تاکید بر حفظ جایگاه والای معلمی در جامعه افزود: منزلت شغل معلمی همیشه و هر زمان باید از سوی آحاد جامعه حفظ و برای نهادینه شدن فرهنگ حفظ حرمت و جایگاه فرهنگیان بیش از پیش تلاش شود.
سخاوت بیرامی ، مدیر آموزش و پرورش خلخال نیز در این آیین با بیان اینکه هزار و 300 بازنشسته فرهنگی عضو کانون بازنشستگان فرهنگی این منطقه هستند، گفت: امسال 71 نفر از معلمان به افتخار بازنشستگی نایل شدند.
او اظهار داشت: آموزش و پرورش خلخال با آغوش باز پذیرای انتقادات ، نظرات سازنده و پیشنهادات پیشکسوتان فرهنگی در هر زمینه است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.