پیکر شهید مدافع امنیت محمد محمودزاده با حضور اقشار مختلف مردم گرمی و اردبیل تشییع شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که با حضور اهالی شهیدپرور گرمی برگزار شد؛ از محل خدمت این شهید والامقام پیکر او تشییع و با انتقال به اردبیل و اقامه نماز میت بر پیکر وی با حضور گسترده اهالی اردبیل تا زادگاهش خیارک تشییع و به خاک سپرده شد.

شامگاه دیروز گروهبان یکم محمد محمودزاده درجه‌دار شجاع در گرمی در درگیری با قاچاقچیان اشیای تاریخی به ضرب گلوله شهید شد و امروز پیکر وی برای تشییع به زادگاهش منتقل شد.

در این درگیری علاوه بر شهادت محمودزاده یکی دیگر از درجه‌داران نیروی انتظامی مجروح شد به طوری که با تلاش ماموران انتظامی عوامل این باند قاچاق اشیای تاریخی که پنج نفر بودند دستگیر شده و یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه یک خودرو کشف و ضبط شده و قاچاقچیان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.
استاندار اردبیل با حضور در منزل این شهید والامقام اظهار کرد: شهدای گرانسنگ ما همواره در راه خدمت به این مرز و بوم و دفاع از امنیت این کشور جانفشانی کرده و راه آنها همچنان تداوم دارد.
اکبر بهنامجو با تبریک و تسلیت به خانواده والامقام خاطرنشان کرد: شهدا برای این ملت سرمایه معنوی هستند که به واسطه شجاعت و دلیری آنها کشور در این 40 سال در اوج آرامش و امنیت بوده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.