به گزارش ایرنا، بهروز خدایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در بخش برادران و در رشته قرائت تحقیق رسول تمجید، سجاد کاووسی و سیامک اصلانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی اظهار داشت: در رشته قرائت ترتیل علی فروتن اول شد، محسن رنجبر جوادی به مقام دوم رسید و رامین احمدپور هم موفق به کسب رتبه سوم شد.
وی بیان کرد: در رشته حفظ کل قرآن کریم ناصر پورعباسی مقام اول و ابوالفضل قوی مقام دوم را از آن خود کردند و همچنین در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم نیز امین هاشمی اول شد و محمد مافی جایگاه دوم را کسب کرد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل اضافه کرد: در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم اباصلت عیوضی اول شد و در رشته حفظ پنج جزء نیز اصغر ندایی موفق به کسب مقام نخست شد.
خدایی گفت: در بخش خواهران و در رشته قرائت تحقیق خانم ها هاله فیروزی، سمیه احدی و اعظم جوانبخت و در رشته ترتیل طاهره اسماعیلی، الهام جعفری و زهرا رمضان زاده به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
وی افزود: در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم نیز خانم ها عالیه پرهیزگار، زهرا فخیمی و زهرا مهدوی به ترتیب اول تا سوم و در رشته حفظ 10 جزء نیز زهرا سید محمودی اول، رقیه گل علیزاده دوم و یلدا فهیم سوم شدند.
او اظهار داشت: همچنین در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم خانم ها گلناز شیرزاده اول شد، فاطمه پوراسکندری به مقام دوم رسید و ویدا امیری موفق به کسب عنوان سوم شد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.