به گزارش ایرنا، حجت الله درخشان روز سه شنبه در آیین نکوداشت مقام معلم و تجلیل از اساتید این دانشگاه افزود: در حال حاضر 95 رشته تحصیلی در این دانشگاه راه اندازی شده و از لحاظ وسعت و امکانات دومین واحد بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل محسوب می شود.
وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در سال 1371 با 2 رشته کاردانی کامپیوتر و مدیریت صنعتی با 60 دانشجو در یک ساختمان استیجاری آغاز بکار کرد و هم اکنون پنج رشته دکتری تخصصی ،20 رشته کارشناسی ارشد و 70 رشته کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه تدریس می شود.
او افزود: این دانشگاه با بهره مندی از 20 هزار متر مربع فضای فیزیکی و 10 هکتار زمین و 2 خوابگاه ملکی با گنجایش 400 دانشجوی غیربومی دارای 60 هکتار زمین زراعی برای کشت انواع محصولات کشاورزی و گیاهان دارویی است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال همچنین گفت: این دانشگاه با هدف دسترسی به منابع مالی غیرشهریه ای و در تحقق شعار امسال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل از طرح های دانش بنیان حمایت می کند.
او از راه اندازی مرکز علم و فناوری خلخال در محل ساختمان سمای این دانشگاه خبر داد و افزود: 2 مرکز رشد در زمینه های آی تی و داروهای گیاهی در این دانشگاه فعالیت دارند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.